Gå til innhold

Sex- oppskrifta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra riksen- noen som vet hvor jeg finner den?? Begynner å bli en smule lei her og tenker å overtale gubben i kveld!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://krakle.com/ventenett/igangsetting.html

jeg må si at den høres ikke behagelig ut.... :-)

Skal prøve å lure gubben med på litt i kveld, men vi tar vår egen "oppskrift" tror jeg - ikke alt som funker med så stor mage og vondt overalt..... ;-)

Lykke til i alle fall!!

Skrevet

Uff, den var en smule teknisk..

Ser det for meg:

Hei vennen min- hatt en fin dag på jobb.. jeg er smule lei av å være gravid nå, så jeg har funnet litt "hjemmelekse" til deg.. overrekker lapp med "sex- oppskrift".. mann blir først hvit.. så rød i ansiktet.. Flykter ut døra for så aldri sette sine bein i hus med halvgal kvinne..

Skrevet

Men det kan godt hende det funker.. jeg hadde skikkelig vonde kynnere halve natta etter sex for et par kvelder siden, og dagen etter gikk slimproppen. Så jeg er ett steg nærmere nå.

Men jeg vil kanskje ikke anbefale å gjøre det om kvelden, siden man kan risikere å ligge våken slik jeg gjorde, forstyrra jo samboer også sånn som jeg lå der og vrei på meg!

Så vi skal forsøke igjen i morra tidlig i stedet ;-)

Skrevet

For å være ærlig så frister det veldig lite med sex for tida.. Vanskelig å finne en stilling som funker og så er det disse kynnerne da- får nok vente til stabeisen finner ut at hun vil ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...