Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 17 mai og lurer på hvilken vogn jeg skal velge...

Vil ha vogn med stor bag. Har en gutt i fra før og til han hadde vi Brio kombivogn, men da kulda satt inn og han var ca 4mnd(han var en stor gutt...) var bagen alt for liten til ha voksipose eller skinn i. Vi har brio racer(trille) fra han første så vi trenger egentli bare ei bag vogn..tror eg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.... Simo vognen vil jeg anbefale. Den har veldig stor bag. Kjøpt den selv...

Skrevet

om bagen blir for stor kan du vel bare legge voksiposen i sportsdelen?

Skrevet

ehh...om bagen blir for liten mente jeg selvfølgelig:)

Skrevet

Ta en kikk på Simo kombi. 2006 modellen er på salg nå på Barnas Hus til 3990. Baggen er OK stor, og så har du den litt større sportsdelen under baggen med god plass til vinter-utstyr som blir bra når barnet ikke må ligge helt flatt lenger til neste vinter. Vi har termin 4. Juni og valgte denne, men kanskje mest fordi håndtaket kan justeres ganske høyt! Jeg er 180 og mannen min er 196! -Vi slet med for lav vogn forrige gang!

Skrevet

Jeg får vell kikke litt rundt, har hørt at det kan bli kaldt under barnet når det ligger i sports delen...Også har vi Brio Racer til vinteren etterpå.

Med hensyn til høyden så har jeg det omvendt..Jeg er 156cm..hehe

Skrevet

ang om det blir kaldt uten bagen er det vel bare å legge under et saueskinn?? Det han vi gjort i vogna til lillegutt iallefall, han er alltid god og varm nedi posen sin!

Skrevet

Hva med en Basson Roma duo- de er rimelige også. Stor bag som i tillegg har muligheten at man kan løfte bunnen opp for å lage ryggstøtte til barnet- altså slik at abrnet kan sitte i vognen og det er veldig kjekt hvis man har tenkt å bruke bagen en stund. De koster rundt 4000,- og var best i test i F&B i fjor og har vært det i Sverige og Danmark også.

Ellers vil du jo spare på å gå og kjøpe en ren dypvogn.

Skrevet

Pris på Basson Roma Duo er ikke 4, men 5000kr og den har vært best i test på tv2 hjelper deg også (tror to år på rad)

Vi har hatt denne til eldstemann og gleder meg til å bruke den til neste. Vi er veldig fornøyd og har ikke hørt noe nedativt om den.

Skrevet

Ok- den kostet 4000,- da jeg kjøpte min, men det var jo i 2003....:-)

Skrevet

Ok, jeg bet 5000 i 2004 hehe, og ser de fleste stedene at de koster det enda. Men de var på salg her i januar (på Smokken). Men husker ikke hva de kostet da/nå... Var bare utgående farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...