Gå til innhold

noen som vil se magebildene mine c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er morsomt at folk begynner å legge merke til magen min:) hehe!! noen som er like langt på vei som meg som har lagt ut bilder av magen sin? Har også lagt ut noen bilder av bebisen jeg allerede har, blandingshunden siko på 3 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ingen bilder på profilen din, jeg...

Skrevet

har lagt ut masse bilder, på offentlige bilder...:(:( må kansje gå inn på våre album?? er ikke akkurat noe datageni, kansje jeg ikke har gjort det riktig???

Skrevet

har du gått inn og sakt at bildene dine skal vises på profilen?? tror man må gjøre noe sånt.. ellers kan du gå inn på albumet ditt.. så kopierer du adressen i adresselinja og paster den inn som en link her:)

Skrevet

litt mer mage en meg du da marlin:) Vet du hvilket kjønn du venter nå eller? Gleder meg masse til magen blir kjempe stor, synes det er så digg... samb liker den vist også, våkna i dag tidlig av at han lå og strøk meg på magen:) Håper gutten vår blir like søt som lillegutten din, det er noe av det mest nyderlige jeg har sett!!!

Skrevet

Takk! :o) Alltid koselig å få skryt av barna! Han er en skikkelig godgutt da! :o) Det er en lillebror som kommer, så det blir nok stas! Fikk mage veldig tidlig denne gangen, syntes godt allerede i uke 8! Håper jeg ikke blir kjempediger!

Lykke til!

Skrevet

Fant dem på våre album. Fine magen =)

Skrevet

vil jo ikke bli kjempe diger jeg heller men, såpass stor at det ikke er noen tvil... Gleder meg kjempe masse.. Er nok kjempe kry han da tenker jeg, så morsomt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...