ITG Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hei! vi har en emmaljunga duo edge til sønnen vår på 9 mnd, men syntes at sportsdelen er litt stor og klumpete.. hva slags sportsvogn anbefaler dere? vil ha en som ikke er så stor, kanskje med tre hjul og som han fint kan sove i. Den bør helst ikke være altfor dyr heller...
Gjest econia Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 OTH mountain buggy de er døds fgine, jeg tenkte på å kjøpe en sånn selv, men endte opp med en quinney zapp for bilbruk i stedet for, og bruker den jeg har som sovevogn ferdig parkert.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Da er jeg ikke tvil : Emmaljunga Scooter . Den er liten og lett men likevel med god plass. Mener jeg gav 2300 for den. Kan legges helt ned i ryggen og er ei god og behagelig vogn (med 4 hjul)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 ... kan vel ikke legges helt ned i ryggen da.. bare god hvilestilling..
2julibarn Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Teutonia Timmy! Super lett og liten. Lang rygg slik at den kan brukes lenge, men også litt trang/smal inni, men det går fint for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå