Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Datteren min går på penicilin (for infeksjon i halv/øre, tror de ihvertfall), har gått på det siden mandag. Men hun har fortsatt feber. Men samtidig hoster hun fælt, og er snørrete. Er det mulighet for at hun kan ha virus (som evt utgjør feberen)? oppå infeksjonen? Hvis ikke,.så skulle vel penicilinen "tatt" feberen nå? Jeg er bekymret, og synes så synd på jenta med den stygge hosten og feber:( Setter pris på svar.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Kanskje hun trenger en annen type antibiotika? Har du ringt legen igjen da ?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Nei, jeg ringer i morgen hvis ikke hun er bedre.. Fikk ikke penicilinen av legen vår, men av sykehuset. Jeg får be legen ta en crp for å se om den er på vei nedover, hvis den er det så tyder det på at infeksjonen er på vei ned, da er det muligens virus der også.
Lanrete Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Kanskje datteren din er så heldig at hun har fått resistente bakterier, Pencillin/Antibiotika tar desverre ikke knekken på virus, så hvis hun har fått det, så er det bare å hamstre smertestillende og holde fortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå