2prinsesser># Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Var til kontroll på fredag, leverte uring, tokblodprøve og sjekket hjertelyd. Urinen hørte jeg ingeting om, blodtrykket var bra og han brukte en evighet på å finne hjertelyden. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at han ikke hadde skrevet ut noe på helsekortet. Jeg var tilbake over helgen og mente det var en forglemmelse. Neida svarte legen...var ikke nødvendig skrive noe når alt så bra ut....og hverken urin, hjertelyd eller blodtrykk er heller registrert i journalen min på legens pc. FANTASTISK LEGE IKKE SANT???? I dag har jeg byttet....
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 ????????? Så hvis alt var vel, så ville han ikke skrevet noen ting før ungen poppa ut?????? Så rart at du bytta.......He he.
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Helt vilt, spør du meg - håper den neste er bedre!
2prinsesser># Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Neste lege kan ikke blir verre ihvertfall!!! Det skal sies at dette er vikar for fastlegen da, hun er selv ute i svangerskapspermisjon=) Gubben var hos sin lege i dag. BIlder av lunger, fjernet vorter og alt dette på hastetime i dag....det er noen som har det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå