Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei! er du oppvokst på Byåsen eller? Hvor? Ser du er født i 1980. Samme år som broren til mannen min. De er fra Byåsen nemlig:) Eller egentlig Sverresborg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei Sanna & Simen! Jeg er egentlig Romsdaling jeg eller i som vi sier på Romsdalsk Men har bodd i Trondheim i 6 år ( 2, 5 på Byåsen ) Samboer er trønder så jeg blir vel værende her oppe.. he, he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Okei:) Ikke den verste plassen å måtte bli på det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 Nei, stoortrives her oppe Bare litt for mye snø akkurat nå ( vanskelig å trille tur ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja kjenner til det der på Byåsen ja:) Bli alltid masse snø der:) Har kommet en del her også, men går an å trille da. Bare det ikke hadde vært så kaldt så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå