Gå til innhold

November: Visste dere barnets kjønn på forhånd?

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til privat gynekolog og fikk dermed UL ved hver kontroll. Etter å ha konkludert med jente for attende gang, begynte jeg å innfinne meg med at jeg ventet en jente. Jeg hadde to gutter fra før, så det var liksom litt merkelig at det skulle dukke opp en jente inni der:0)

Fortsetter under...

Jeg visste det på begge to.. Er så nyskjerrig, så jeg hadde ikke klart å la være å få vite det.. Men synest det er praktisk og, da viste jeg hvilken farge jeg kunne kjøpe på noen av klærene også..:o)

Annonse

Følte fra jeg så den blå streken at det var en jente inni der, så fikk det egentlig bare bekreftet på UL. Var ikke spent i det hele tatt da de så etter kjønn, for jeg "visste" det jo. Merkelige greier egentlig.. Tror vi vil vite neste gang også..

Vi fikk også vite det på ul, men for min del var det bare en bekreftelse, for jeg var helt sikker på at det var en gutt..

Om det blir flere barn så tror jeg ikke at jeg vil vite det neste gang.. He, he, er jo lett å sitte her og tenke sånn, vet jo ikke om jeg muligens hadde blitt litt for nysjgerrig ja..

Nei, vi ville ikke vite kjønnet på barnet. Trodde igrunn jeg skulle få en jente, for det er det flest av i familien vår. Men alle synes det er veldig stas med gutt, siden han er den første etter onkel, som er 62 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...