Gå til innhold

April: Oisann...

Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama til en på jobben tok en test for tre dager siden etter myye masing fra typen.. og den var positiv du! Så det bar inn til lege og så videre til ul i dag...

Hun var nesten 5 mnd på vei hun!! hehe... de har ei lita på rundt 10mnd tror jeg... Så hun blir tobarnsmamma som 19 åring!

Jeg møtte henne på julebordet rett før jul og du kunne ikke se antydninger til at hun var gravid en gang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager! Hadde hun ingen symptomer? Mensen kan jo være noen uker forsinket, men 5 måneder?!! Og ikke noe kvalme eller økt matlyst eller noe? Utrolig!

Skrevet

oj... heldig hun, som slipper unna så lett..hehe... -Kanskje hun er uenig der..hehe... :)

Skrevet

Dama til min stebror var 7 mnd på vei uten å merke noe. Og han merket heller ikke noe....

Helt utrolig

Jeg er 6 uker, og får ikke igjen dongri buksene mine. De få jeg får igjen er kjempe vonde... Var sånn sist også jeg.

Skrevet

Det blir et kort og godt svangerskap for henne sikkert.

Søsteren min fant ut at hun var grravid da hun var 16 uker på veg - og fikk 4 uker før tiden. Altså - gikk gravid i 20 uker.

Har ei som bort i vegen her - hun viste ikke at hun skulle ha barn før fødselen var i gang. tynn lita dama, såg ikke at hun var med barn heller. Men barnet var 3kg...

Har aldrig forstått meg på desse heldige damene så har det så lett. Må være greit å være gravid uten plager og alt som kan komme med et svagerskap. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...