Gå til innhold

Huff nå er jeg skikkelig skuffa! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom nettopp hjem fra legen, er andregangsfødende i uke 37 har i mange uker slitt med mensenmurringer og kynnere, i det siste har disse mensenmurringene blitt litt verre og noen har toppet seg, var bombe sikker på at hodet var festet ihvertfall..

fikk legen min til og skjekke om jeg kanskje hadde åpnet meg litt ettersom jeg har hatt mensenmurringer nå i mange uker knaksje bare 1 cm åpning, men neida ingenting! og hodet hadde ikke festet seg heller.. så disse murringene og kynnerne jeg har slitt med har ikke hjulpet meg noe som helst! kommer sikkert til og gå laaangt over termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så kjedelig da. Men tenk at det kan jo gå kjempe fort når det først starter:)

Gikk du lenge sist da?

Skrevet

februarguttimagen:)høygravid!!

gikk 5 dager over sist gang men da kjennte jeg ingenting til mensenmurringer eller noe som helst før fødselen startet, var derfor litt små spent om noe kunne være på gang nå blir jo sliten av det også, det tar på kreftene pluss at jeg har jente på 2 år hjemme også som trenger mamman sin og oppmersomhet ,så ble bare så fryktlig oppgitt!!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Gikk ei uke over første gang og har hatt ks etter dette så kan vel egenlig ikke hjelpe deg så veldig. Plages med mensmurringer jeg å og jeg skal ikke føde engan:(

Tror bare du må være tolmodig. Husk å ta vare på deg selv også:) Hvil masse og kos deg med jenta di. Uansett er det jo ikke lenge igjen nå:)

Klem

Skrevet

Høres slitsomt ut ja, men husk at ved 2. gangs fødsel fester ofte ikke hodet seg før under fødsel. Så at det ikke er festet trenger ikke bety at fødselen er langt unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...