elisabeth87 Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 må alltid begge foreldre bli eni om navn? hehe høres kansje domt ut men, er så uenie her, men jeg får så dårlig samvhet å klarer ikke sette ned foten på det navne jeg vil ha.. det tår mellom Linnea Alexandra el Victoria Alexandra.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Synes Victoria Alexandra passer best sammen, men Linnea er et finere navn enn de to andre.
elisabeth87 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 syns det blir to "store" navn me de,
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 personlig liker jeg ikke navnet Victoria, blir for kongelig for meg. Så jeg stemmer for Linnea (og helst bare det uten Alexandra ...). Linnea er kjempefint, men mannen min ville ikke ha det da vi fikk en jente fordi det er opprinnelig en blomst - og han husker så godt en smørpakke som het det da han var liten... hæ, utrolig??!
elisabeth87 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 hehe såpass, er utroli hva enkelte navn minner om:) alexandra er et "must" da min mor døde for litt over ett år siden a jeg at vis jeg noen gang fikk en datter skulle hun hete alexandra etter henne, men barnefaren nekter å ha bare det navne så jeg fikk bruke det som et "stille" mellom navn.. han nekter å bruke linnea å, så da trenger jeg tips for å få det gjennom, hehe
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Hva med Oda Alexandra? ) Hehe. Neida, synes helt ærlig at de navnene du nevner blir for lange sammen, er finest med ett kort navn hvis det skal være to navn.... Kan dere ikke bli enige om et annet navn foran Alexandra?
elisabeth87 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2007 har prøvd men han er så sta så han står fast på Victroria alexandra, alexandra kommer egentli ikke til å bli brukt, det er dær bare for min skyld på en måte, har forelsket meg i navne linnea så jeg stå¨r fast på det, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå