Gå til innhold

hvordan bli kvitt fettet? Ser gravid ut :(


Gjest

Anbefalte innlegg

spiser sunt, ikke noe godteri,potetgull eller brus. spiser kun kylling og litt fisk og grønnsaker. La på meg 6kg med p-plasteret i tillegg til kiloene fra graviditeten, så nå spør folk om jeg vetner en til :( litt surt ja. noen tips til hvordan jeg kan kvitte meg med det? sliter med ryggen så kan ikk trene så mye før den slår seg vrang.

 

Ble litt klageinnlegg det her men hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel ikke noe med om du spiser sunt å gjøre...det har noe med hvor mye du tar inn samlet. de fleste skal ligge på 1600 kcal for å gå ned 0.5-1 kg i uka...dette krever at du veier maten og skriver ned hva du spiser. Det finnes bare to svar på "hvordan få bort fettet?"

1. Gå ned i vekt, ved hjelp av trening og kosthold

2. ta fettsuging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også plaget med ryggen,men trener 3 ganger i uka fordi om.Har fått vite hva jeg skal gjøre av en som jobber på trenings senteret jeg går til.Og min kjære har større plager med ryggen og har fått vite av en fysioterapeut hva han skal gjøre.

Har blitt mye tynnere og begynte altså med trening i midten av januar.Slutta med all snop og brus.(fikk panikk fordi jeg begynte å gå opp ijen i vekt,så da måtte jeg bare begynne å gjøre noe i og med at jeg ikke har komt ned til den vekta jeg var på før)

 

Men er jo bare og høre med kiropraktor/fysioterapeut eller eventuelt en som jobber på trenings studio så får du vite hva du kan gjøre og ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som puttes i munnen påvirker fettet på kroppen. Du trenger nesten ikke å trene hvis du spiser riktig mat og MENGDE i døgnet. Det skal jeg love deg. Det er okay å spise godterier en sjelden gang, det øker faktisk litt av forbrenningen din!!!

 

Du sier at du sliter med ryggen..... Da anbefaler jeg deg å svømme litt eller ta noen øvelser på gulvet.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...