minas'81&lillegull;) Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Tulla mi hoster litt og er litt snørrete og småtett i nesen og når hun blir ivrig og puster fort hører jege at det er slim i halsen. Ingen feber og i god form ellers, etter hva jeg kan bedømme. Smiler og "leker" seg som vanlig ellers. Hun er 2 mnd og 2 uker. Har holdt oss inne en ukes tid nå, men det gir seg liksom ikke. Andre som har hatt forkjølete babyer? Hvor lenge gikk det før det gikk over, og var dere ute med dem? Har vært mellom 2 og 6 minus her den siste tiden. Normalt ville jeg tatt henne ut, men har holdt oss inne og håpet at hun skulle bli bra fort:) Vi skal ut å fly om et par uker, og om hun ikke har sluttet å hoste tørr jeg ikke ta henne med. Vet selv hvor sinnsykt vondt man kan få i hodet om man flyr med tett nese og en liten forkjølelse og det vil jeg ikke utsette henne for.
Tuppa78 og Emelie Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hei, Frøkena her har også vært litt småforkjøla et par dager, hun blir 8 uker i morgen. Snørrete og småtett, samt slim.Jeg fikk tips om å dryppe litt morsmelk i nesen hennes. Dette funker veldig bra, hun nyser og får rensket opp både snørr og slim.Mye bedre nå, men vi holder oss også inne. Tør ikke ta noen sjanser enda
curly sue Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Ville bare dele en ting ang det å fly med baby med tett nese...Vi reiste nordover i jula med en 3mndr gammel baby som var litt forkjøla, og hadde helt hetta for at han skulle få vondt i ørene... Men da vi kom ombord i flyet fortalt flyvertinnen at de utligner trykket selv inntil de er 6mndr... Han fikk litt nesedråper før vi dro og det gikk over all forventning....ikke tegn til vondt noe sted.... I tillegg anbefaler man å amme de ved letting og landing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå