Gjest Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Våkna inatt med kynnere og de gjorde vondt til forskjell fra kynnere jeg har hatt ellers. Akkurat som vonde luftstikkinger som satt øverst i magen og jeg ble kvalm og varm. Hadde kanskje 3-4 stk iløpet av natta. Skal det være slik? Jeg føler meg slapp og utilpass ellers, det har jeg gjort i et par dager. Kjenner det stikker og strammer mer i magen også..
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hm. Kanskje det ikke er så mange januar/februarbabyer her...?
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Hei ) Kanskje det er modningsrier du har kjent. Kan jo hende at du ikke har så lenge igjen. Men modningsrier kan starte dager-uker i forveien. Andre ting det kan være er luftsmerter eller sure oppstøt. Man blir jo litt varm og utilpass av det også. Uannsett lykke til )
feb.baby! Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Jeg har også hatt vonde kynnere to netter nå... Er i uke 35. Så vondt at jeg ikke kan bevege meg før kynneren er over. Ellers er jeg i fin form på dagene.
trinen123 Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Har jeg hat lenge (39+1) Modningsrier. Hadde en hel dag med dem, spydde som en gris pga smerten. Vist veldigt vanligt
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Jeg sliter med akuratt det samme... Er bare 33+4 så jeg var inne på føden til sjekk. Blant annet registreringer, ul og gyn. Fikk beskjed om at det var modningskynner og at vesla jobber seg ned i bekkenet.Hun begynte å feste hodet i uke 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå