Gå til innhold

Jasså ja,omgangssyke e har ja....

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Gud, e må bare få klage litt. Har hatt mensmurringer i korsryggen og i magen,små rier som ikke har noe regelmessighet, veeeldig press nede i bekkenet (der nede ungen kommer ut;)). Sånn har e hatt det siden TIRSDAG,og idag tidlig beg e å bli litt kvalm i tillegg. Tenkte at nå var det kanskje på tide å ringe til sykehuset for å høre om e kanskje kunne få komme inn til en sjekk. Er 2gangs og kjenner på me at noe er på gang, 4dager til terminen. Vet dere hva svar e fikk fra føden??? Sikkert bare OMGANGSSYKE du har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Høres ikke ut som det er noe på gang ihvertfall! Fy faen, e så irritert,holder på å sprekke. Skal ringe inn igjen litt senere,og da skal e ikke gi meg. Ten k om e plutselig begynner å føde hjemme da?alene med en guttunge på 2år.

Omgangssyke up my ass!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

sikkert utrolig artig å få det svaret der...!!! eller kanskje ikke. :-)

Slik som du har det har jeg det nå også, er i uke 36+1. Men vet ikke om kvalmen kommer av at jeg muligens har hostet på meg et ribbeinsbrudd for noen uker siden.

Jeg tror det du har og jeg har er det de kaller modningsrier, maserier, en modning av livmorhalsen. Åsså presset nedover kjennes ut som jeg av og til revner i to. (sikkert bekkenløsninga som har slått til for fullt foran)

Svigerinnen min som fikk på søndag hadde dette i ca 3 uker før det ble fødsel (på termin). Men dette er sikkert individuelt.

Er vel ikke så lenge igjen til du får nurket i armene dine. :-)

Du kan jo ringe etter klokken 15 en gang, da har det vært vaktskifte og du treffer sikkert en annen person.

Lykke til ihvertfall. :-)

Skrevet

..omgangssyke UTEN å kaste opp eller ha diare???????

Var det virkelig JM du snakket med???

Skrevet

Ja, det e tenkte e skulle gjøre;) Har hatt falske rier og kynnere leeenge nå-og var til svangerskapskontroll på tirsdag hos legen,han tok ul for å se at hjertet slo og at babyen lå rett vei. Morkaka hadde begynt å få forkalkninger sa han-og da e fødte sønnen min (gikk 6dager over tia) fikk e se morkaka,og da viste ho me forkalkningene og sa at de godt kunne se at e hadde gått over tia pga det.. vet ikke e..hmmmm

Skrevet

Ja, seriøst!! E sa at e begynnte å bli litt kvalm i tillegg til alt anna--nei da var det sikkert bare omgangssyke!

Skrevet

helt merkelig at de ikke gjør noe hvis det er mistanke om forkalkninger på morkaken. hmmm....

Nei ring senere idag, og stå på dine meninger. Krev,krev,krev......

Det er du som føler det på kroppen.

Skrevet

Ja skal gjøre det, men gjett hvor teit e kommer til å føle me om e kommer inn dit så er det ikke antydning til modning i det hele tatt;) men er jo bedre å være på den sikre siden da..

Skrevet

Jeg hadde oppkast og kraftig hodepine på søndag... hadde også en løs avføring på morgene, ringte føden ved ti tiden, fikk da beskjed om at det gikk et magevirus, sa det hørtes ut som det. Når jeg ikke ble bedre kl. 18.30 ringte jeg igjen og da sa de at jeg skulle komme inn til en sjekk. Alt var bare bra med babyen og det var ikke tegn på noe galt. Fikk 1 liter intravenøst og kvalmestillende ( stikkpille) så følte jeg meg mye bedre. De var utrolig søte og snille.

Men unner ingen å spy når man er høygravid, tror nesten babyen kommer opp spiserøret c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...