Peche Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Vi begynner nå på vår 7'nde pp... Fikk TR igår, og det er jo alltid like trist.. Det er så mange tanker som kverner, tenk om vi aldri får barn.. Jeg har sett frem til det hele livet at jeg skulle gifte med og få barn. Nå har jeg den beste mannen i hele verden, men ingenting skjer.. jeg har vært gravid før, da jeg var veldig ung, og tok abort.. Da ble jeg gravid på p-piller, så jeg trodde jo det ikke skulle bli noe problem når jeg først var klar.. Så kanskje dette er min straff.. Men må jo bare prøve å være positiv også, før eller senere må det jo gå! Men jeg grøsser når jeg hører om de som prøver i to år.. Jeg vet vi er mange i samme båt her inne, så vil ihvertfall sende en klem til alle! Gratulerer så mye til alle som hopper over i 1.tri, og masse lykke til alle som håper på en mer fruktbar februar...
Dotten Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Har både du og mannen din testet for å se at alt er som det skal? Siden du har vært gravid før, virker det i hvert fall som om det ikke er noe galt med deg. Kan jo være at din manns sperm ikke er helt flinke til å svømme, men trenger et lite dytt (Sorry at jeg spøker om et såpass sårbart emne, men det kan jo være tilfellet). Jeg har ei datter på 16 mnd. (og henne klaffet på ca 3. eller 4. pp) og er i min 6. pp nå for en ev. nr. 2, så du skal ikke gi opp håpet helt. Har blitt spådd å bli gravid i min 8. pp, men vil jo selvfølgelig bli det nåååå! Håpet jo på et sommerbarn, men nå blir det et vinterbarn...om det klaffer snart. Samme det egentlig, bare jeg blir gravid igjen, og snart. Masse lykke til til dere i hvert fall
Peche Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Har ikke testet så mye nei, er vel litt tidlig.. Jeg var hos gyn før jul bare på rutinesjekk og han sa at alt var eksemplarisk hos meg ihvertfall.. Har også hørt at det tar oftest mer enn 6 mndr å bli gravid når en av partnerne er over 30.. (jg er 25, mannen er 32), så vi får bare prøve å være tålmodige.. Har selvfølgelig tenkt tanken på "svømmeproblemer", men skal prøve å kjøpe el-test nå tenkte jg.. har ik brukt d før..
Dotten Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Okei Ønsker dere bare masse lykke til. Vi er jo "gamle" vi da. Jeg er 35... (grøss. Blir 36 i april), og han er 42 (blir 43 i mai), så vi begynner virkelig å dra på åra. Begynte litt sent aldersmessig, men som så mange andre for tiden. Mange begynner etter fylte 30, og da blir det gjerne litt vanskeligere.......! Ønsket ikke før jeg da. Jeg og sambo har jo vært sammen i 11 år!!! Men, ikke gi opp. Dette går helt sikkert helt topp, og om litt har du også stoooor mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå