**Min nydelige Milla** Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Da har jeg vært å kjøpt vogn, og det ble Simo kombi 2006 mod. Sparte litt penger på det ja Nå står den i pappeske. Hvordan er erfaringene deres når det gjelder å sette de sammen? Er det vanskelig? Vil jo gjøre det riktig, slik at det blir sikkert for nurket
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Les bruksanvisningen nøye vår vogn var "hel" da vi kjøpte den,men tror ikke det skal være så vanskelig nei.Lykke til
first-timer82 Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har akkurat den samme vogna som deg, greide ikke å dy meg så jeg satt den opp i går med en gang jeg kom hjem etter handelen. >Det gikk helt fint å sette den sammen, ikke noe hokus pokus, jeg som pleier å være håpløs til å sette sammen sånne ting.. Men det fulgte ikke bruksanvisning med, ikke i min ihvertfall.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Vi kjøpte og monterte vår Simo kombi 2006mod i går og det gikk helt fint. Det fulgte også med en bruksanvisning, men tror man klarer det fint uten også. Den ble så fiiiiiin! Synd den må stå på loftet i nesten 6 måneder...
**Min nydelige Milla** Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 Nå har vi også satt sammen vår. Måtte jo egentlig sette sammen uten bruksanvisning, for den var ubrukelig syns nå jeg.. Men er superfornøyd La litt plast over den nå, så får vi se hvor den blir stående i ca 5 mnd Fikk nesten lyst til å gå ut å trille den uten barn Hehe..
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Vi trilla vår heim frå butikken vi - kjempegod å trille!!! Men den var jo ganske lett å slå opp, var jo berre å knipse på hjula og dra den opp liksom... Vår skal også stå på vent til midten av juni...
kula0404 Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Når jeg kjøpte den fikk jeg anbefalt å ikke kjøpe flatpakket, pga av sikkerheten.. .. De hadde egne folk som kom å monterte opp.. så jeg kjøpte ferdig montert og er gla fordet:) super dupervogn
**Min nydelige Milla** Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2007 Skjønner den.. Men denne er nøye satt sammen, og jeg har ristet og holdt på med den for å se at alt er riktig og på plass. Så tror denne skal være sikker. Skal da sjekke litt mer nærmere termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå