Gå til innhold

Sette sammen Simo kombi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært å kjøpt vogn, og det ble Simo kombi 2006 mod. Sparte litt penger på det ja :) Nå står den i pappeske. Hvordan er erfaringene deres når det gjelder å sette de sammen? Er det vanskelig? Vil jo gjøre det riktig, slik at det blir sikkert for nurket :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les bruksanvisningen nøye :) vår vogn var "hel" da vi kjøpte den,men tror ikke det skal være så vanskelig nei.Lykke til :)

Skrevet

Jeg har akkurat den samme vogna som deg, greide ikke å dy meg så jeg satt den opp i går med en gang jeg kom hjem etter handelen. >Det gikk helt fint å sette den sammen, ikke noe hokus pokus, jeg som pleier å være håpløs til å sette sammen sånne ting.. :)

Men det fulgte ikke bruksanvisning med, ikke i min ihvertfall.

Skrevet

Vi kjøpte og monterte vår Simo kombi 2006mod i går og det gikk helt fint. Det fulgte også med en bruksanvisning, men tror man klarer det fint uten også. Den ble så fiiiiiin! Synd den må stå på loftet i nesten 6 måneder...

Skrevet

Nå har vi også satt sammen vår. Måtte jo egentlig sette sammen uten bruksanvisning, for den var ubrukelig syns nå jeg.. Men er superfornøyd :) La litt plast over den nå, så får vi se hvor den blir stående i ca 5 mnd :)

Fikk nesten lyst til å gå ut å trille den uten barn :) Hehe..

Skrevet

Vi trilla vår heim frå butikken vi - kjempegod å trille!!! :D

Men den var jo ganske lett å slå opp, var jo berre å knipse på hjula og dra den opp liksom... Vår skal også stå på vent til midten av juni...

Skrevet

Når jeg kjøpte den fikk jeg anbefalt å ikke kjøpe flatpakket, pga av sikkerheten.. .. De hadde egne folk som kom å monterte opp.. så jeg kjøpte ferdig montert og er gla fordet:) super dupervogn

Skrevet

Skjønner den.. Men denne er nøye satt sammen, og jeg har ristet og holdt på med den for å se at alt er riktig og på plass. Så tror denne skal være sikker. Skal da sjekke litt mer nærmere termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...