Gå til innhold

Hva skal jeg ha i vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter prinsessa i slutten av April, så kom jeg plutselig til å tenke på hvor mye tepper ol og hva jeg skal ha i vogna? Hvor mye skal en pakke inn babyen?

Har softbag, er det vanlig å ha en vogndyne oppå denne? Hva har en da evt inni softbagen?

Videoannonse
Annonse
Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Kommer litt ann på hvor du bor og hvor varmt det er der i april - her kommer nok voksipose med vinterdyne fortsatt til å være det som gjelder dersom april ikke skulle bli _overraskende_ varmt ;)

Har samlet meg opp litt saker og ting de siste årene, så jeg har nok av poser og dresser i ulike tykkelser - heldigvis, for ellers hadde jeg virkelig slitt med å finne ut hvordan jeg skulle gjøre det. Lurer på hvordan folk greide seg før i tida uten all slags dill&dall... c",)

Skrevet

Dette lurer jammen jeg og litt på... skal også ha i slutten av April. Men her ( utenfor Bergen) pleier jo ikke være så iskaldt på den tiden da.. bare våt hihi men Mai pleier være bra... men jeg skal ha hardbag så lurte litt på om ikke vogndyne og teppe oppå er bra ??

Skrevet

bruk et lammeskinn under babyen - inni softbagen, det både isolerer og ventilerer. så kan du justere oversiden etter gjeldende temperatur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...