mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 hei er du også 19 uker idag, vil d si temrin 30 juni 07 foreløpig som meg? lykke til på UL idag. jeg skal på lørdag---bare små tripper her. var i uke 13 da fikk jeg termin 30 juni stemmer veldig godt med siste mensen..men får se om jeg får holde på den datoen:) prikast, gleder meg til å høre hvordan d har gått m dere idag;)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hei Marie Ja, var på UL i dag ! Denne ganger er det en liten gutt ja Terminen endret seg kun med to dager (hadde 23.juni, fikk 21 juni) Kjempe bra det! Babyen var frisk og veldig aktiv og drakk hele tiden vann sa damen som utførte UL Visste ikke de hadde UL timer på lørdager....Men det er helt nyyydelig!! Gled deg masse!! Har du barn fra før ? Jeg har jenta mi på 5 et halvt. Lykke til, og koooos deg, gråt en tåre +++ selv Klem!!!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 hei koselig, gratulere med gutten dette er mitt 2 svangerskap, har en gutt som blir 3 år høsten etter, så d er spennende tid i møte for han også. grunnen til at jeg ska på Ul på lørdag ewr fordi min mor skal gjøre d.hun tar ul på SIL, men hun mp jobbe dqagvakt på føden først på lørdag, ta d etter jobb. litt heldig sånn sett ,har allerede titta 2 ganger på denne lille spira. men nå skal vi vite kjønn...moro skulle i grunn på Ul i mrgn kl 9 men mamma hadde fri da så vi bytta. tuen takk og lykke til videre du også
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Så morsomt da !!! Litt spesielt når mor din kan gjøre det, da kan du sikkert få ligge der enda lengre å nyte synet Kos deg, spennende for både deg og sønnen din =) Datteren min ble kjempe glad, de får jo plutselig en lekekamerat =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå