Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 var ute å løp litt med hunden..tenkte ikke over at det kanskje var farlig for den lille i magen.....
Har fire go`inger Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Såvidt jeg har fått vite er det bare sunt å trene under svangerskapet Men det kan kanskje bli litt ubehagelig å løpe for en selv etterhvert som magen blir stor
Taram har gutt&jente Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Farlig? Det som er farlig er vel om du sklir eller detter, og lander oppå magen. Bevegelse i seg selv er da ikke farlig for babyen.
vraltevrilte Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Det er ikke farlig å løpe i det hele tatt når man er gravid om man er vant med det fra før av. Men, etter hvert er det ikke sikkert at det er like behagelig for deg å løpe. Det merker du jo selv, tenker jeg. Så lenge ting føles behagelig så er det jo bare å fortsette. Jeg jogget til jeg var 30 uker gravid med mitt første barn, men da begynte det å strekke så mye i magemusklene og bekkenbunnen når jeg løp at jeg ikke syntes det var behagelig lengre. Hold på så lenge det føles ok, du - men du trenger jo ikke kjøre altfor høy puls i lang tid.(intervalltrening er bedre da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå