Gjest Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hei leser at du betale kr 4500 for phil and teds med regtrekk og søskensete og cocoon, når kjøpte du og hvor? Jeg fikk nemlig ikke med dette utstyret til denne prisen...
pooh-75 Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Kjøpte den på Barnas Hus i Tønsberg denne uka her. Vi stusset på prisen vi også, for vi fikk det ikke til å stemme. Men bukket og taket og var fornøyde. Vet ikke om hun som solgte til oss regnet feil eller hva..... Men vi er godt fornøyde:-)
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Oi, kan du se på kvitteringen hvem du handlet av og hvordan det ble slått inn liksom? Jeg kjøpte også min der... Og hvis det var slik at jeg skulle fått det til samme pris så må jeg jo sjekke... Skal ikke si noe om deg altså! :-)
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 også vil jeg tipse deg om at det finnes et trekk til å ha bak på vognen der hvor du drar ut babyen som er sotet istedet for klar plast. Dette fikk jeg tips om her inne på bim sidene. Jeg sendte mail til distributøren, ikke barnas hus. Og fikk da beskjed om at det skulle de sende til barnas hus og jeg skal hente det i slutten av denne uken. Kostnadsfritt!!! Og det ser jeg for meg blir veldig kjekt mht sol så det blir litt mørkere for babyen når den ligger der.
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Heisann Pooh-75 Et spørsmål til: Var de ikke slik at du hadde kjøpt et dobbelt regntrekk? På min står det regntrekk for singel. Hva er forskjellen? Går det feks helt ned over baby luken bak? For hvis det er slik må jeg bytte det. Hvilken farge tok du til vogen? Og hvor stort alderspring er det mellom deres barn? Mine blir det 16mnd. Er veldig spent på å bruke vognen, håper det blir så praktiskt som jeg tror. Hvor iTønsberg område bor du? Jeg bor på Ringshaug.
pooh-75 Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Hei igjen du:-) Når jeg ser på kvitteringen så har hun bare slått inn vogn og søskensete.....Og ikke noe annet. Så det er nok forklaringen på prisen. Ser ut til at vi hadde flaks der........ Vi hadde også fått singel regntrekk. Så jeg dro innom og leverte det tilbake. De har bestilt et dobbelt regntrekk istedet som jeg håper kommer om ikke så lenge. Vet ikke hva som er forskjellen på de to, Men singeltrekket dekker ingen ting på søskensetet når det står plassert bak. Vi har 2år mellom våre. og det skal funke bra:-) Har du forresten mailadresse til leverandøren angående det sotete trekket????? For det hørtes smart ut. Hva skrev du da for å få det uten å betale??????
pooh-75 Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Hvor mye måtte du betale for alt forresten???????
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Jeg måtte betale kr 4800 inkl regntrekk, men det er singelregntrekk. Jeg stusset også over dette med at det ikke ville dekke begge, så da skal jeg bytte jeg også! Takk for tips!! Jeg har snakket med daglig leder om hvorfor jeg ikke fikk med cocoon siden en annen fikk det og da sa de at det måtte ha bli gjort en feil fordi hvis de solgte vognen med det utstyret som du fikk solgte de med tap! Heldiggris!!!!!! Men vi ble enige med daglig leder at jeg skulle få med en annen mykbag de hadde. En jeg har sett på tidligere. Synes at den cocoon er litt kort i lengden. Hva synes du? Tror det var en Carena mykbag i sort med flis inni som koster ca 599,- Jeg er superfornøyd og ha ordnet dette, og det pga deg!!!! Tusen takk:-) Mann min bare gliser over dette forumet som har gjort at jeg har ordnet meg både denne mykbaggen og dette sotet trekket til å ha bak. Fikk nemlig tips av ei her inne som hadde handlet i Bodø og fått beskjed av butikken en stund etter hun hadde kjøpt vognen at hun skulle få det. Så jeg skrev bare det i mailen. Du kan jo skrive at du har kjenner ei som har kjøpt Phil and Teds på barnashus i Tønsberg som skal få dette sotet trekket sendt til butikken denne uken og at du også ønsker det kostnadsfritt! Mailadressen er:[email protected] Det var han som skulle sende det. Lykke til!!! Du har allerede kanskje fått prøvd vognen litt med begge barna i? Er du fornøyd? og synes du det virker praktisk? Jeg ser deg vel på Farmandstredet... he he.. Hvilken farge tok du på vognen?
pooh-75 Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Hei du. JA de mannfolka ser ikke helt poenget med disse sidene bestandig:-) Men er jo en del gode tips innimellom. Så da er det jo godt at man kan få litt igjen innimellom. Skal sende mail og prøve å få sånt sotete trekk jeg også, for det tror jeg er lurt. Har ennå tilgode å finne en vogn der jeg er fornøyd med solskjerminga. Brukte mange kreative løsninger da forrige var liten......Så kanskje dette er tingen:-) Cocoon holder nok bare et par tre-fire mnd da den ikke er så veldig lang, men da satser jeg på at det er varmere i været, og at en litt tynnere pose holder. Vi har forresten blå vogn. HAr ikke fått prøvd så mye med begge to ennå. Men liker veldig godt at jeg har en singelvogn når den store er i barnehagen. og han trives godt med å hvile beina i søskensetet når han ikke orker å gå...... Tror jeg bare kommer til å bli mer og mer fornøyd etterhvert som vi bruker vogna. Og det er vel ikke umulig at vi går på hverandre på farmanstredet:-)
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Heisann Du er her kanskje nå? Jeg håper også vi blir fornøyd med vognen og tenker at det er utrolig praktisk å kunne hekte av søskensete i vognen, og dra avgårde videre med en enkeltvogn! Lykke til videre, kanskje våre veier treffes engang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå