Gå til innhold

Noen som kjenner mindre liv noen dager? 26+5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dager kjenner jeg mye mindre spark enn andre dager, og da blir jeg litt bekymret. I dag kjenner jeg bare litt og svakt, kanskje han ligger annerledes. Håper han har det bra...

Jeg er 26+5, og da skal man jo kjenne liv hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

sånn med meg også, kjent liv ganske lenge nå men de 2 siste dagene veldig veldig lite, kjenner noe så vidt der inne.blir jo self bekymra.

skal på UL på lørdag håper alt er bra da.

lykke til..er foresten i uke 19 idag jeg, så du er litt lengre kommet enn meg( 2 gangs også)

Skrevet

Jeg kjenner mindre liv noen ganger ja, ikke alltid det hjelper å drikke vann/ saft heller. Idag har jeg kun kjent helt svakt opi ribbeina, det er nok bare babyen som ligger litt anderledes, evt sover mye;o)

27+0 idag

Skrevet

Ja, i går begynte jeg å lure litt, var så veldig rolig der inne. men i dag er det full fres igjen! :) kanskje han bare var litt trøtt og lei! :)

Skrevet

Jeg er 26+2 i dag og har kjent litt mindre liv denne uken. Det begynner å bli trangt der inne, så det kan hende den synes det er bedre å ligge i ro å ikke røre så mye på seg. Men de flytter jo veldig på seg da, hvis den sparker inn i ryggen er det ikke sikkert du kjenner det

Skrevet

Fint å høre at det ikke bare er meg! Var litt bekymret på mandag også, men i går var han i full fart igjen. Men jeg blir ekstra glad hvis han rører seg litt nå, da...

Skrevet

jeg er like langt som deg.. termin 4 mai.. og jeg kjenner veldig forskjell fra dag til dag.. snakka med jordmor om d i dag. og hu sa d var helt vanlig, for babyn har så stor plass ennå at noen ganger flytter den seg sånn at vi ikke kjenner bevegelser og spark så godt.. :) så du kan nok ta d helt med ro:)

Skrevet

Er 27+2 i dag og har kjent liv hver dag siden uke 17. Min har alltid hatt et par veldig aktive dager etterfulgt av et par tre roligere dager. Merker at h*n snur seg mye enda og sparkene bærer preg av det!! Det er først nå siste uken at jeg har kjent spark mot ryggen - så det er nok i den retningen h*n sparker mest på de rolige dagene :)

På de aller roligste dagene har jeg jo blitt bekymra innimellom, og hittil har ikke kald drikke virka så godt. Men når jeg strekker meg godt bakover og dytter litt på magen så får jeg respons etter en stund uansett - av og til er kommer det bare ett spark da omtrent som h*n sier "jada mamma jeg er her - slutt å mas" :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...