Gå til innhold

Pass til baby?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser om at babyen oxo må ha pass når vi skal til utlandet. og ikkje nok me det dei stiller dei samme karva til passbilde av babyen som til oss voksne.....synst eg ser det formeg i mårgå når me skal ta bilde av Hallvard at han fokuserar rett på kamera, har opne auge, og igjenn munn...hurra for ein tur!!!han kjem no te å storskrike....

nokon som har våre å tatta til baby???gjor dåkke noko spesjelt...tenkt eg skulle vekke han i god tid og passe på at han er blid og fornøgd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ta en dag, men tenkte å ta hos Fotoknudsen. De tar nytt om du ikke er fornøyd.

Skrevet

Vi tok bilde til pass da vesla var 2 mnd. Tok det på automat, de hadde en sånn hvit plate som måtte være mellom meg og henne da hun satt på fanget mitt. Tok et par runder, men bildet er ikke rett frem, hun ser i kameraet men har en liten grimase og sånt. Men passdama sa de var greit siden hu er sp lita, og vi skal bruke det nå og (hun er 8 mnd). De ER ikke like strenge på de minstes bilder, selv om det står at de skal være det. =)

Skrevet

Vi tok bilde hjemme da vi skulle ha pass til storebror. Han var da 4-5 mnd. La han på et hvitt bord og knipset i vei og ett bilde ble bra nok :)

Skrevet

Jepp, var og ordnet pass på tirsdag og det var IKKE enkelt å få til bilde!! Etter litt hyl og skrik ble det til at mammaen min satt seg på stolen inni boksen med snuppa på fanget og med den hvite platen i mellom.

Så sitter jeg på huk inni boksen og vrir hodet hennes forsiktig rett mot kamera. Ble ganske bra til slutt da. Men på bilde så ser du begge mamma sine hender rundt livet på ungen, mens du ser hånda mi på siden av hodet hennes oppe :))

Koster 420,- kroner for pass til de små og det er gyldig i 2 år.

Skrevet

Vi tok av jenta vår (7 md) på politistasjonen. De hadde kjempefin boks der du kan "prøveskyte" så mye du vil før du godkjenner bilde så det gikk forholdsvis greit. Det er sikkert flere politistasjoner som har slike.

Skrevet

Jeg ville ha tatt bilde hos Foto Knudsen e.l. ,for de tar bilde helt til det blir bra nok. Hvis du skal ta i automat, kan det fort bli dyrt hvis babyen ser vekk o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...