Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hvor lang tid tok det fra dere hadde såkalt tegningsblødning til riene var regelmessige og fødselen ordentlig i gang?
Taram har gutt&jente Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har hatt tegningsblødning sammen med at slimproppen gikk. Det skjedde delvis for to dager siden og i går. Jeg venter i spenning, og i mellomtiden har jeg forsøkt å lese på nettet når fødsel kan skje. Men dessverre er ikke tegningsblødning noe sikkert tegn, det kan visst ta dager og uker før noe mer skjer. Sukk. Men jeg tror det er lurt å ha sex, nå er vi jo modne! Skader ikke å forsøke, hvertfall! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 I følge alt jeg har lest er tegningsblødning et tegn på at fødselen er i gang, eller iallefall i første fase, og da trodde jeg ikke at det kunne ta uker?
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 hei! slimproppen gikk på lørdag... har termin i dag, men fortsatt ingen tegn på at noe skal skje!! buhuu.. håper virkelig det skjer snart... men... jeg så aldri slimproppen. plutselig var det to dager med blodblandet utflod, men er ikke noe nå lenger.. har slimproppen i hele tatt gått?? ble litt usikker her nå! :/
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Men slimproppen og tegningsblødning er ikkke det samme? Jm snakket iallefall om det som to forskjellige ting.
Taram har gutt&jente Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Jeg hadde hvertfall en blødning samtidig som slimproppen gikk, så regner med at det var to ting på en gang.
nr.2 i februar Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 det er to forskjellige ting ja. Min første fødsel startet med tegningsblødning, dvs at mormunnen har begynt å åpne seg. 19 timer senere var ungen ute;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå