Gå til innhold

Og kordan har vi det i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min humper og bumper. Eg har kasta opp frokosten to ganger. Spiser skive med sjokade med iskald melk no, og gleder meg som juling til mai.

23+4, så eg er vel halvegs.

Og dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, ha ikkje spist frokost enno....men kjenn æ e sultn så dt bi knekkebrød me leverpostei på:) ellers så e det det eine sparket etter det andre:) hundan sov på sofaen og æ sett på nett:)nærma mæ 3. trimester no...spennandes:)

Skrevet

Sulten! Har spist tre rundstk til frokost + sjokolade og spiser nå en crackle...dårlig samvittighet...har heldigvis ikke kastet opp på noen dager, så kanskje det er et tilbakelagt stadium...? Men kvalm er jeg nesten hele tiden...:o( Er 14 uker i dag.

Skrevet

joda.. dagen er helt ok.. føler meg så sliten og litt tom... skulle ønske jeg var litt lengre på vei, men men.. dagene går da de :) har ikke kastet opp på flere dager.. hurra, men er uggen og uvel nesten hele tiden.. ligger på sofaen nå å slapper av.. akkurat smørt i meg en kvikklunch.. nammmmmm.. hehe

er 15+1 i dag..

Skrevet

Knekkebrød med leverpostei? Det hørtes rart ut..

Skrevet

Hei =) Alt fint her :) Spist frokost (3 skiver med servelat og et glass melk ...mm) Skal avgårde om ca.45 min til UL , er forelpig 19 akkuatt i dag, så får jg se om jeg er det når jg kommer tilbake ;)

Gleder mg masse ja! Kjekt med snø oxo, jenta mi i barnehagen koser seg ihel hvertfall =)

Ha en kjeeeempe fin dag jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...