tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hun satt i vippestolen og slapp en så stor promp som man bare kunne tro en mann på 60 kunne sluppet, og vips! bleien var OVER fyllt. Var så mye på sidene på bodyen at jeg kunne ikke trekke den over hodet hennes, og andre veien fikk jeg den ikke (bare en knapp rundt halsen) Heldigvis var det "bare" en ensfarget hvit body, og ingen av de mer morsomme. Haha. Nå ligger hun i babygymmen og jodler!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hehe.. Så kult.. Hehe.. Er utrolig trykk i de små har jeg merka =)
mammstil2:) Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 kunne ønske min kar bare kunne gjøre fra seg som oda di:)....det er noen dager siden nå... mye og bekymre seg over og enda mere og glede seg over:)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg bruker et Fertila -uttrykk: BÆSJOSTROFE! Har også hatt en del slike episoder. De to verste skjedde i babybjörn-selen og i vippestolen. Ved sistnevnte incident lå det faktisk 1 cm tykt lag bæsj og fløt i stolen hennes, hadde rent gjennom bleia og gjennom klærne. Helt utrolig at det går an!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 Ja, det er sinnsykt trøkk i disse små kroppene... Nå er det 5 dager siden forrige ladning, så derfor ble det vel litt ekstra krutt i det! Heldigvis redda vi vippestolen, bare klærne som var skikkelig utgrisa... Hvorfor skjer slike ting ALLTID når pappan er på jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå