Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Er så bekymret for om gutten min ikke utvikler seg sånn som han skal.Syns liksom at alle jeg møter med barn i hans aldre har kommet så mye lenger.Han er 11,5 mnd nå.han åler seg fremover på gulvet.klarer ikke å sitte eller krabbe.han danser ikke til musikk.har nettopp lært seg å klappe i hendene,men vinker ikke.Prater ikke så mye.Kommer litt mama og baba og sånne ting da.Han liker ikke noe mat.spiser ikke selv.han skjønner ikke hvordan han skal putte maten inn i munnen.Liker ikke klumper i maten selvom han har 6 tenner.Føler at han er så baby i forhold til andre barn.Noen andre som har et slikt barn?Eller noen gode råd?
gullets mamma Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 min gutt er også litt treg hvis man kan kalle det det....Tror det er veldig store forskjeller på barn.skal veldig mye til før noe er unormalt.så jeg tror det ernormalt at noen utvikler seg i litt senere tempo enn andre.tror det er lite man kan gjøre for å få barnet til å utvikle seg raksere.de må bare få litt tid
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Takk!hjelper å høre at man ikke er alene.føler at alle andres barn kan så mye mer enn mitt.men har jo ikke møtt så mange barn i samme alderen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå