Gå til innhold

nå har jeg bestemt meg for..

Anbefalte innlegg

at når snuppa har lagt seg for kvelden så har hun det! da får hun heller ligge og skrike litt. hun sover gjerne på fanget, men ikke i sengen..skal prøve å få litt rutine nå. prøvde dette i går kveld.. det gikk ikke lange tida før hun sovnet gitt! var jo inne hos henne og strøk litt på kinnet og beroliget da..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7936988-n%C3%A5-har-jeg-bestemt-meg-for/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor lenge kan vi la de små ligge å skrike da???

Vet det må til av og til, men syns foreløpig hun er for liten til å ligge og hyle lenge (5 uker), eller er hun ikke det..??

Vi sliter også med å få lagt henne om kvelden, men når hun først sovner sover hun gjerne natten igjennom

Annonse

Vil også gjerne få til legging for natten kl. 22, men vi holder på til midnatt å og si hver natt...han er så våken på den tiden, og det er jo selvfølgelig fordi han sover for mye tidligere på kvelden (som regel 20-22) så vi må bare prøve å holde ham våken.

Ulempen hos oss er at vi ikke kan la ham skrike heller, for da vekker han storesøster som legger seg kl.19.

hun skrek ikke så mange minuttene og roet seg hver gang jeg strøk henne på panna. men det føles fælt når de skriker.. snuppa mi blir 8 uker i morgen..jeg kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig etter litt rutine..storesøsken her må bare høre litt på skrikinga...med storebror tok det ca ei uke, med litt skriking om kvelden.så begynte han å sovne uten at det var skriking. håper det går sånn med henne også...

Tenkt på akkurat det samme. Amalie ligger og sutrer på timesvis, slitsomt. Mange netter har hun ikke roa seg før 4-5tida. Har vært litt i tvil om hun er for liten til å bli liggende og skrike, men tror vi må prøve den metoden snart hvis ting ikke går seg til. Slitsomt for mor dette!

Husker vi gjorde det samme da eldstemann var liten, men klarer ikke å huske hvor mange uker han var da. Men det fungerte rimelig raskt, bare noen få kvelder, så la han seg ned uten skriking og knøing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...