Gå til innhold

Oktober: Ruller deres små fra ryggen til magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alven vår ruller seg ikke til siden engang, bare når hun lgger i samme seng som meg på morgenen, men det tror jeg mer er senga og tyngden min... Hun blir 3 mnd 31 januar =) Hun har begynt å løfte begge beina så det er vel ikke så lenge til hun får rullet seg til siden. Hun klarer å rulle seg tilbake når vi dytter henne på sidene... =)

Annonse

Snuppa mi på 12uker VIL virkelig snu seg ja, klarte det en gang men tror hun fikk litt hjelp av teppekanten, jeg så ikke før hun lå på magen og kavde, ble illsint for hun liker IKKE å ligge på magen, he-he!!! Men når hun ligger under lekestativ så tar hun ofte tak i siden og virkelig kaver med å komme seg opp/rundt, er bare så søt å se på ;)

rullar från rygg till mage o mage till rygg utan problem har gjort båda sen julas o då var hon ca. 10 veckor.. Har nu æven børjat åla dig lite då hon ligger på magen... så vi får se nær det børjas på alvar....

Min lille gutt rullet fra rygg til mage to dager før han ble 3 mnd,nærmest med et uhell tror jeg. Så mest ut som en kræsjlanding - hihi! Men han perfeksjonerte kunsten og ruller rundt så snart han får sjansen:) Nå har han så smått begynt å skjønne at han kan rulle fra mage til rygg også, men det er litt nifst,tror jeg!!

Vanligste er vel at de begynner rundt 4- 5 mnd alder,tror jeg..

Min sumobryter har vekt og lengde til en på 5-6 mnd, og vil helst klare mer enn han er i stand til!!

jenta mi ruller fra mage til rygg.. hun snur seg så fort jeg legger henne på ryggen på matta på gulvet.. og er så stolt hehe såå søt da.. hun gjorde det første gang ca 3mnd og 2uker.. er 4 mnd i morgen

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Ja!:-) Hun gjorde det i dag for første gang!

Hun har prøvd kjempemasse, men armen har vært i veien, så hun blei jo liggende opp på armen, og greide da også å snu seg fra mage til rygg siden hun lå litt utstabilt,- bare tilfeldigheter at jeg så det...hun kunne faktisk ha rulla fram og tilbake uten at jeg visste noen ting!:P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...