Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på snart 10 mnd har fått 4 tenner. Jeg pusser litt hver morgen og kveld, når jeg husker det. Ikke kommet helt inn i vanen enda. Men noen sier at jeg skal bruke bittelitt tannkrem og noen ikke. Hva skal jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår snuppe har 2 tenner og er 5 måneder. VI bruker bittelitt av den "første tann"-tannkremen til Zendium.

:)

Skrevet

Jenta vår er 8 md og har fått to tenner nede som såvidt synes. Har hørt at man skal være veldig forsiktig med kost i førsten for å skåne tannkjøttet. Noen sier bare pussing med bomullsdott eller noe er best i begynnelsen.

Skrevet

Tassen min er snart 8mndr og har 5tenner.. Bruker bittelitt tannkrem på kvelden og uten på morgenen..

Skrevet

Vi bruker også tannkrem. Hvor lang tid bruker dere på å pusse tennene til de små? Sønnen min blir fort lei av å holde munnen åpen, så jeg vet ikke om jeg får pusset nok:-)

Skrevet

Mi er 7 mnd og har ingen tenner...

Men jeg lar henne pusse tenna selv =P

Hun ligger nå å tygger på tannbørsten og koser seg med det. På den måten blir hun jo vandt med den, og kanskje det ikke blir så stress når vi nå må begynne å pusse skikkelig =)

Tror ikke det er så mye pussing som skal til egentlig. Bare så man får tatt bort mat, drikke som legger seg som et belegg på tanna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...