nicco Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har ikke hatt pc siden 1.november, bare lånt på biblioteket et par ganger, men i dag ordnet det seg. Og så oppdager jeg at du opgså er gravid!!!! Kanskje våre fantasier om Ålesundstreff går i oppfyllelse likevel?? Har litt dårlig tid akkurat nå, har masse å ta igjen på e-post og nettbank, men vil absolutt høre hvordan det går med deg...Jeg er nå 12 fullgåtte uker i morgen, helt utrolig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7936775-smugs/
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei nicco, der er du endelig!! )) Har sett etter deg her, og savnet deg. Men har forstått at du har hatt datatrøbbel. Er så sinnsykt glad for at det går så fint med deg, og ikke minst fordi jeg kunne komme etter deg så fort!! Det er så utrolig deilig å endelig ha lykkest. Var jo på kanten til å gi opp mange ganger, og trodde ærlig talt at jeg aldri skulle lykkes med det her. Så da jeg fikk positiv test, trodde jeg ikke mine egne øyne! Det hadde vært utrolig hyggelig med ett treff en gang, så det må vi prøve å få til. Jeg er akkurat 6 uker etter det. Er 6 uker i morgen, og tror jeg har termin rundt 23 sept. Greier ikke helt å tro på at dette skal resultere i en baby, men jeg prøver å slappe av og tenke positivt. Men hver gang jeg er på do, må jeg liksom se etter at det ikke er noe blod der. Det skal bli gøy å følges videre!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7936775-smugs/#findComment-7948376
nicco Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, snakk om flaks!!!Jeg har vel termin rundt 12.august, men føder alltid over tida, så det blir vel rundt 20. tenker jeg. Vi hadde jo egentlig gitt opp håpet vi da, etter råd og masse neg. tilbakemeldinger fra vår kjære gynekolog. Jeg brukte masse tid og krefter på å innfinne meg med situasjonen. Så da tanta ikke dukket opp og mannen min øynet et håp, sa jeg bare at det kan du glemme, det er vel overgangsalderen som gjør sitt inntog! Jeg klarte faktisk også å overse symptomer, selv om jeg i ettertid så at det var akkurat det jeg hadde gjort. Og jeg som ofte testet både 3og 4 dager før ikm! Nå testet jeg ikke før 12 dager over ikm, og da etter at ungene hadde lagt seg og mannen min var på jobb, for at ikke mitt dårlige humør ved en neg. test skulle gå ut over noen. Men så var den positiv da. Sto aleine midt på stuegolvet og grein, skjønte ingenting. Kjenner godt igjen usikkerheten de første ukene. Jeg gikk på do i ett sett, sjekket og sjekket. Var det et par timer at jeg ikke var kvalm, så ble jeg straks urolig. Tok en ny test etter 2 uker, var sikker på at det var noe galt, hadde ikke vært kvalm på 6 timer..... en nå slapper jeg av, og begynner å bekymre meg om alt er i orden i steden. Skal til Oslo på genetisk veiledning og duotest og UL til onsdag. Gruer meg, også til reisa fordi jeg ennå er såpass dårlig. Jeg er jo også sjukemeldt ennå pga prolaps i ryggen. Kvalmen har totalt overskygget vond rygg..... Jeg håper vi begge får være her inne veldig lenge, og at vi kan holde kontakten. Vi prates!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7936775-smugs/#findComment-7949832
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei nicco Det er litt av en gynekolog vi går til gitt! Må si jeg ble ganske sjokka over utsagnene han har komt med til deg. Derfor er det så kjempebra at du fikk parkert han! Jeg har opplevd han som nokså hyggelig da men... Skal dit om 2 uker for å ta ul, så det blir spennende om han er like hyggelig.. Uansett, så gleder jeg meg til å se om det virkelig er noen der. Jeg er i superfin form, ikke er jeg kvalm og ikke er jeg trett. Nesten mer sprek enn før jeg ble gravid... Med de tre jeg har fra før var jeg så kvalm og sliten husker jeg, derfor lurer jeg fælt på om alt er som det skal da vet du... Det eneste jeg kan si jeg kjenner er veldig ømme bryst, av og til litt uggen når jeg er sulten og litt murringer i livmoren. Men jeg er bare i uke 7 enda, så det kan vel komme diverse plager enda.. Uansett skal jeg bare glede meg over at jeg endelig ble gravid, og ikke minst over at jeg forhåpentligvis fortsetter å være gravid til ut i september. Har du fortalt nyheten til barna dine da? Jeg skal vente til jeg er rundt 12 uker i alle fall. Tenker det blir vanskelig for dem å holde det hemmelig, derfor vente til flere kan få vite det.. Er formen bedre nå da nicco? Plages du veldig av prolapsen da? Det blir spennende å høre hvordan det går i Oslo! Vi snakkes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7936775-smugs/#findComment-7968805
nicco Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 27. januar 2007 Er du her ennå? Ser du akkurat har skrevet innlegget. Jeg har sittet litt for å finne info om downs, fostervannsprøver og risiko for alt mulig... Formen min er dårlig, men det jubler jeg for, tenker på alternativet, var lenge nok prøver.. Jeg er stort sett trøtt og kvalm. Er også svimmel, har lavt blodtrykk. Besvimte i jula når jeg sto opp og fikk hjernrystelse og en del kuler og blåmerker. Traff en stol når jeg datt. Litt komisk men det kunne jo gått verre. Ungene vet ingenting ennå, vil vente lengst mulig fordi de ikke klarer å holde tett. Her jeg bor er det altfor mange skravlekjerringer som ville gnidd seg i hendene med en gang de fikk vite noe, og det unner jeg dem ikke!! Når nyheten skal slippes, vet jeg hvem som skal få vite det som sistemann.(min søte hevn for nygjerrige kjerringer!!!) Prolapsen gjør jo at jeg er sykemeldt, og takk for det. Har en del vondt og lite følelse i foten. Skulle få innkalling til us på sykhuset nå i januaar, men har ikke hørt noe. Jeg står i alle fall i helsekø!! Tror ikke vikaren for min fastlege var overbegeistret når jeg sa jeg var gravid. Men dette er nok min siste sjanse, prolapset får komme i 2. rekke nå. Tenker på deg stadig vekk og håper alt går bra!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7936775-smugs/#findComment-7968944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå