Gå til innhold

Er jeg en drittsekk?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her og føler meg som en skikkelig drittsekk.

Ha vært sammen med kjæresten min i et halvt år nå, og har nå klart å bli ufrivillig gravid. Helt fra første dag har jeg vært klar over hvor han står hen, at han IKKE ønsker seg et barn til. Jeg har også i grunn vært klar på dette området, og vi har vel stort sett vært enige.

Nå sitter jeg her dypt ulykkelig, for jeg vet ikke om jeg er så sikker lengre. Jeg elsker dette lille barnet som vokser der inne, og jeg elsker faren hans/hennes så inderlig høyt. Jeg vet at jeg aldri får se han igjen eller ha noen kontakt med han, og han vil ikke vite noen ting om barnet, dersom jeg velger å bære det fram.

Han sier at jeg knuser han helt om jeg beholder det, at det vil ødelegge livet hans. for han vil ikke ha det, men kommer jo alltid til å vite at det er der ute et sted.

Jeg klarer bare ikke å drepe det. Jeg klarer ikke!

Er jeg en stor drittsekk? Jeg føler at jeg er det uansett hva jeg velger.

Ønsker at jeg bare kunne være glad, men har ingen å være glad sammen med.

Fortsetter under...

hei vist du vil beholde det så skal du gjøre det..å vist faren sier sånt erhan ikke vert å samle på! men kan oxo tenke seg at når han får se ungen vil han elske den...

lover at vist du ikke tar abort kommer du aldri til å angre på det..

sitter m sønnen min på fnget å han hopper av hikke..

mister du barnefaren har du i alle fall en som alltid vil elske deg å du allti elske den ungen..

lykketil

Du er ikke en drittsekk!

Kjærlighet skal overvinne alt, åg hvis ikke du betyr mer for han , enn at han blir å forlate deg hvis du tar abort...da er du tydligvis ikke så mye verd i hanes øye...unnskyld at jeg sier d, men sånn virke d i hvertfall på meg.

Åg hvis du gjennomfører aborten, åg du angrer... da er d ikke sikkert at du klarer å tilgi typen din, siden han fikk deg til å ta d bort.

Hvis du vil ha barnet så synes jeg ikke at abort er valget, skulle du ende opp alene etter valget, da er d masse støtteapperater rundt deg..

Så økonmisk så bli du å klare deg.

Ta bare abort hvis du mener at d er best for deg selv.

Jeg var sammen med en fyr i 3 år, og etter bruddet ble jeg gravid med hans barn. Ha prøvde hallveis å tvinge meg til abort, men det har aldri vært et alternativ for meg. jeg bestemte meg for å beholde lillegullet mitt og er ni i 11+2, jeg gleder meg og ser fram til å bli alenemor, vet d blir tungt men det er som du sier: jeg har også blitt kjempe glad i min lille spire. Jeg synes du skal beholde barnet, det er jo det du ønsker. du spør om du er en drittsekk, men jeg må være ærlig å si at jeg synes mannen din er en drittsekk hvis han ikke kan ta konsekvensene av det dere har gjort. It takes two, to tango u know... eks-typen min vil ikke ha noe med meg eller barnet, men jeg mener det er hn som går glipp av noe, ikke jeg. tror kjæresten din tar til "fornuft" til slutt. men gjør det du føler er best for deg, som jeg i dette tilfellet tror er å beholde lillegullet ditt;) Lykke til!

Tusen takk for gode ord alle sammen! Det varmer!

Jeg har vel så godt som bestemt meg for å beholde det. Så får vi se hvor det bærer med faren etterhvert.

Tusen takk alle sammen, føler meg litt mindre drittsekk nå, men synes ikke faren er det heller. Jeg synes litt synd på han.

Annonse

Trodde nesten det var jeg som hadde skrevet det innlegget! Var akkurat sånn jeg hadde det og! Jeg følte at hvis jeg beholdt ville jeg ødelegge livet til barnefaren. Men etter mange tårer og mye tenking, bestemte jeg meg for å beholde(hadde slitt sinnsykt hvis jeg hadde tatt abort) og nå ligger det en liten jente i magen min og venter på å bli stor nok til å komme ut!

Behold babyen din, ungen din vil alltid stå ved din side og gi deg mange gleder i livet. Det er ikke sikkert barnefaren kommer til å bl der, selvom du gjør som han sier. Skulle du bli alenemamma, så kommer det også til å gå kjempefint. Jeg har idag et barn på 7 år, og har det bra!

Nei du er ingen drittsekk.. Jeg synes heller kjæresten din er en drittsekk. Hvis han ikke ønsker barn så må jo han sørge for tilstrekkelig prevansjon da !! Gjør det du føler for, og ikke la andre bestemme over din kropp. Vil du beholde barnet så gjør du det. Det blir kjæresten din som taper noe.. Han mister jo både deg og et lite barn !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...