Gå til innhold

Andre som skal på treff i Tønsberg 7.Feb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal, tror jeg..

Gikk glipp av det igår... :( Men kommer nok neste gang ja!

Hadde vært gøy om vi ble mange:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk glipp av det igår jeg også, men mulig jeg får det til neste gang. Pleier det være mange der?

Skrevet

jeg har aldri vært med før...men tror de var 8 stk igår.

Skrevet

Hei!

Hadde vært kjempe koselig å se dere der neste gang. I går var vi 8 stk. Men varierer fra gang til gang. Ikke alltid det passer for alle. På det meste var vi 12 stk=)

Vel møtt=)

Skrevet

Jeg håper jeg får kommet meg på treffet den 7 februar. Har ikke fått vært på noen treff ennå så det blir spennende.

Håper det kommer noen som er fra Holmestrand for jeg kjenner ikke noen som skal ha barn her...

Skrevet

Jeg har tenkt meg dit:-))

Er forøvrig ei 33 år gammel opprinnelig Tønsberg-jente som etter mange år har flyttet tilbake nå i sommer. Jeg venter mitt andre barn i begynnelsen av juni.

Jeg gleder meg til å bli kjent med dere!

Skrevet

Jeg har også lyst til å prøve å komme på treff! De andre gangene har det passet litt dårlig, men skal prøve å komme 7.feb:) Hadde vært kjempekoselig å bli kjent med enda flere!

Skrevet

Hei, jeg hadde tenkt å komme, har vært på nesten alle treffene, men for seks dager siden 30.jan kl 23.30 ble Linus født. Han kom tre uker før termin. Er det noen av dere som var med sist som skal på treff onsdag 7.jan? Hadde vært hyggelig å kommet å vist han frem dersom det er noen som jeg har snakket med tidligere der..? Linus er en liten sjarmør og alt er toppers med oss begge. Vi nyter dagene og koser oss masse. Gled dere jenter :)

Skrevet

ÅÅåå gratulerer så mye.. Så gøy (=

Jeg kommer til onsdag og var der sist. Vil veldig gjerne se sjarmtrollet ditt. Og Linus er såå fint navn.

Ja dette var gøy å lese (=

Skrevet

Gratulerer med Linus!!! Godt å høre at alt gikk bra:) Jeg kan dessverre ikke komme på onsdag, men jeg kommer på neste treff.

Skrevet

Jeg kommer onsdag 7.feb. Har ikke deltatt på mer enn ett treff, og det var før jul, så det er lenge siden jeg var der og sikkert mange nye ansikter å treffe.

Jeg gleder meg veldig!

Gratulerer så masse med Linus!!! Det var koselig:D

Skrevet

Hei igjen, nå ser det ut som jeg får besøk til onsdagen, så jeg må nok vente til neste treff før jeg og Linus kommer på treff. Jeg følger med på sidene og så får vi se om vi dukker opp :) Dere som var der sist har jo mange uker enda så det er ingen hast..Litt rart og ikke ha den gravide magen lenger, men utrolig godt å bli kjent med den lille som har vært der så lenge.

Skrevet

Hvor langt på vei er dere jenter som skal på treff nå (7.feb)

Jeg er bare 10 uker i morgen :)

så lurer på om kanskje det er litt tidlig å gå på treff....

Skrevet

Gratulerer så mye, mbeatel :)

Det var koselig å høre, gøy at du vil ta han med på treff, jeg gleder meg til å hilse på..

Skrevet

Jeg kommer så sant jeg ikke snør inne.

Har endelig en mage å skilte med, så nå er det på tide! :)

Er forøvrig akkurat 26 uker i morgen.

Skrevet

Jeg kommer i morgen. Da er jeg vel ca 26+5 (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...