Gå til innhold

Andre som skal på treff i Tønsberg 7.Feb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper jeg får kommet meg på treffet den 7 februar. Har ikke fått vært på noen treff ennå så det blir spennende.

Håper det kommer noen som er fra Holmestrand for jeg kjenner ikke noen som skal ha barn her...

Annonse

Jeg har også lyst til å prøve å komme på treff! De andre gangene har det passet litt dårlig, men skal prøve å komme 7.feb:) Hadde vært kjempekoselig å bli kjent med enda flere!

Hei, jeg hadde tenkt å komme, har vært på nesten alle treffene, men for seks dager siden 30.jan kl 23.30 ble Linus født. Han kom tre uker før termin. Er det noen av dere som var med sist som skal på treff onsdag 7.jan? Hadde vært hyggelig å kommet å vist han frem dersom det er noen som jeg har snakket med tidligere der..? Linus er en liten sjarmør og alt er toppers med oss begge. Vi nyter dagene og koser oss masse. Gled dere jenter :)

Jeg kommer onsdag 7.feb. Har ikke deltatt på mer enn ett treff, og det var før jul, så det er lenge siden jeg var der og sikkert mange nye ansikter å treffe.

Jeg gleder meg veldig!

Gratulerer så masse med Linus!!! Det var koselig:D

Hei igjen, nå ser det ut som jeg får besøk til onsdagen, så jeg må nok vente til neste treff før jeg og Linus kommer på treff. Jeg følger med på sidene og så får vi se om vi dukker opp :) Dere som var der sist har jo mange uker enda så det er ingen hast..Litt rart og ikke ha den gravide magen lenger, men utrolig godt å bli kjent med den lille som har vært der så lenge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...