Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 dette er utrolig. 5 dager? noe er galt.... kroppen min har fungert som ei klokke etter fødselen, (1.5 år siden)og jeg har vært strålende fornøyd med det.har alltid merket el, og alltid fått mensen nøyaktig 12 dager etterpå. 1dpo:spottet litt ved 1 dobesøk.meget lite 2dpo:ingen blødning eller spotting (testet neg. med cb) 3dpo:spottet bittelitt etter 1 dobesøk 4dpo:ingen blødning 5dpo:foreløbig ingen blødning mister jeg mensen nå liksom? hadde jo vært jævla fint.... grrr noen som vet hva dette kan være??? klokka mi funker jo tydeligvis ikke!!!
meg & mine små Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 oi. Ta en test en gang til og se hva som blir utslaget. Hørres jo litt merkelig ut at den bare forsvinner når du er så regelmessig. Lykke til!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Tja, ikke godt å si hva det er. Jeg er i samme båt selv, skulle hatt mensen på mandag/tirsdag, men ingen tante og negativ test. Utrolig irriterende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå