Gå til innhold

Skal ut i helgen...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir sikkert veldig gøy!

 

Jeg var ute en tur 2. juldag, og det var supert. Blir lenge imellom her itt, skal ut en tur 17. februar også:)

 

Det går sikkert bra med matingen:)

KOS DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, godt å komme seg ut litt. Vi skal også ut. Jeg har vært ute en gang her i byen 2-3timer, men det er alt. Nå skal vi på dans 9mil herfra. Mormor skal passe lillemann. Vi går slik at vi får legge han først, så han merker sikkert ingenting. Men det blir rart for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt sikkert verre for mor enn for barn!!

 

Leste boka til Ulvund (se "bok-anmeldelse" lenger ned her). Sitat: "Et eksempel er at du overlater barnet til en barnevakt for å gå på kino. Etterpå får du vite at hun har vært svært urolig og grått mye. Det er liten grunn til å tro at denne hendelsen har betydning for om hun blir ett trygt eller utrygt barn. Hovedregelen er at enkeltstående hendelser nesten aldri har betydning for den psykologiske utviklingen på lang sikt."

 

For det første er jo datteren din sammen med pappaen, så hun er jo heller ikke hos en "vilt fremmed". Og for det andre så tåler som sagt barn at mamma er borte en gang i blant!!

 

Det er viktig at mor kan få komme seg litt ut, tror jeg. Blir nok en lykkeligere mor av å få lov til å "lufte seg" litt en gang i blant enn om du bare skulle være hjemme.

 

Men skjønner at du gruer deg, det gjorde jeg da jeg skulle ut forrige uke også... Så hadde det hele gått over all forventning bra!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det har du bare godt av :) Jeg var ute på fredag med venninnegjengen, vi møttes kl 20.00 for å spise og drikke vin, så jeg la lillegutt før jeg dro Det var så godt å komme seg ut. Jeg og en annen venninne ( hun har en gutt på 7 mnd) delte en flaske vin, så vi ble i godt humør begge to :) Første gangen vi har vært sånn ordentlig ute ( og ikke minst første gangen vi har slappet av ). Kl 01.15 tok vi begge trikken hjem, da følte vi at vi hadde vært leeeenge ute( og ikke minst var vi trøtte) Pappaen var hjemme, og han ga han mat da han våknet kl 7, så sov han videre til kl 10.

Var litt sånn rar i hodet da jeg stod opp kl 11 ( var jo lenge siden sist ), men ellers ok.

Gleder meg til neste gang :) hi,hi.. lever lenge på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...