Gå til innhold

Noen med Kynnere tidlig i svangerskapet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 i uke 19. De siste dagene syns jeg helt klart at jeg har kjent stramminger i livmora. Andre med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 20, har hatt kynnere i over 1 mnd nå. Ganske mye og! Sikkert normalt :)

Skrevet

Yes! Allerede i uke 16 starta det med kynnere, men har egentlig ikke blitt så mye verre til nå. Hadde veldig mye kynnere fra uke 30 og utover sist, så det blir spennede å se hvordan det blir denne gangen...Er forresten 26 uker.

Skrevet

Tror det er helt normalt, men det kan vel variere fra svangerskap til svangerskap. Jeg er 14 uker på vei, og har kjent kynnere flere ganger allerede. Tror det begynte rundt uke 11 - 12. Har liksom hatt en hard ball nederst i magen, uten at det gjør vondt, og det varer toppen noen minutter (oftest har det kommet i forbindelse med orgasme hi-hi). Var litt bekymret først, men har lest at det kan begynne tidlig og at det ikke er noe problem. Har ei venninne som hadde mye kynnnere under svangerskapet, og hun hadde en super-enkel fødsel (et par timer) trolig fordi livmora var så godt trent (første gang hun var gravid hadde hun lite kynnere og fødselen varte over et døgn...) Vet jo ikke om det alltid stemmer, men det er jo bare fordel at muskulaturen i livmora blir sterkere!

Skrevet

Jeg hadde også mye kynnere sist, så jeg syntes det var noe kjent med følelsen. Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...