Gå til innhold

Jenta vår hoster, tips som lindrer noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår ble syk natt til mandag, Hadde feber mandag og tirsdag, veldig snørrete.. og nå hoster hun også..mest på kveld/natt/tidlig morgen.. Virker ikke som noe av det plager henne.. bortsett fra akkurat når hun får en liten hostebye da...

Noen som har noen tips hvordan lindre denne hosten? Er mest tørrhoste...

hun er 5.5mnd og allmenntilstand ellers må jeg si er god:-)

( tror kanskje denne hosten er verst for moren,,, )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mye å gi mot hoste til en så liten. Iallefall ikke tørrhoste. Du kan jo prøve å varme opp mm. Eller gi litt varmere mme enn vanlig. (Vet ikke om du ammer). Ellers er min erfaring at det er mer tips å hente på helsekosten enn apoteket.

Skrevet

Jo jeg ammer... oftere enn vanlig siden hun hoster slik, men føler ikke det hjelper.. men kan prøve pumpe meg litt og varme den,,,

Tusen takk:-)

Flere tips?

Skrevet

Vi gir TAssen Solvipect hostesaft, slimlsende tror jeg. Kna være verd å prøve. Jeg har prøvd å legge bøker under sengebeina slik at han kommer litt mer opp med hodet. Ble litt mindre hosting om natta av det. Paraset stikkpiller hvis han er dårlig ellers. God bedring.

Skrevet

Vi fikk hostesaft med efedrin (reseptbelagt) av legen 8husker ikke hva den het), men da var snuppa vår 8 mnd. det fungerte kjempefint mot hosten.

Skrevet

Prøv å smøre Mentolathum under føttene hennes før hun legger seg! Leste tipset i Foreldre og Barn. Hadde visst fungert kjempebra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...