Gå til innhold

Netta og Noddy sin tråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heya :)

Tenkte på det samme.. Lurt med en egen tråd, blir så mange mellomrom når alle skal gratulere deg :D *sukke*

Jepp, det stikker, men jeg må være forsiktig med å ta det som et tegn, selv om jeg faktisk har en god følelse denne gangen... *riste av meg*

Så-hvordan skal dere feire?? :)

Klemme**

Hihi, det har jeg faktisk ikke tenkt på!

Har blitt litt sånn forsiktig gratulerer til hverandre og i dag tidlig sa han hadet til magen min :D

Vi har jo fest imorgen så da blir det feiring uten at noen vet og så skal vi på kino på lørdag, regner med vi skal spise middag først, så det blir nok feiringen vår tenker jeg!

Idag blir det rydding og vasking til imorgen...hihi

Kanskje jeg skal kjøpe blomster til han på vei hjem idag!

Mulig jeg ikke klarer å dy meg etterpå, skal på h&m og kjøpe meg strømpebukse til imorgen, kanskje det ramler oppi et par babysokker eller noe!

Klemme tilbake*'

Så søtt da <:'-) *nok et sukk* Det må være helt spesielt å vite at man venter et barn sammen for første gang! En god forsterkelse av forholdet :) ??

Du får snike til deg alkoholfritt uten at noen ser hva du drikker, ellers skjønner vel alle hva som skjer når du ikke drikker på din egen fest? ;) Når jeg blir gravid, så skal vi gjøre det jeg liker aller best, dra ut å spise på en skikkelig fin fin restaurant, så skal vi kle oss skikkelig opp :D

Hehehe... Best å være tidlig ute, den lille spiren må jo ikke bli kald på føttene sine :D

Å det hørtes koselig ut! Ja en god middag må det nok bli!

Vi har tenkt å gå inn hvis det er fint vær, 6,5 km så får vi litt trim også!

Har lurt litt på om jeg skal fylle noen brune ølflasker(som jeg har vasket selvfølgelig!!) med eplejuice! Da ser det ut som om jeg drikker!

Håper bare ikke vi har pantet på en stund!

Ellers blir det gin-tonic uten gin og med farris i stedenfor tonic!

hehe

Blir vanskelig å drikke 'vin' for vennindene mine og jeg pleier å dele flaskene og da blir de mistenkelige om jeg tviholder på min 'vin'...

hihi

GLEDER meg til mandag så vi kan fortelle det til noen!

Også gleder jeg meg masse til å ringe bestemor i England! hun blir 93 i februar!

ÅÅÅÅÅÅ nå begynner det å demre for meg at det skjer noe her!

;-)

Hihi!!! Da vil folk begynne å lure max når de får vite at du er gravid da :D "Vi så jo at du drakk øl jo!!!" Hihi >;) Når har du tenkt til å fortelle dem det da?

Så utrolig morro å fortelle det til familien da :) Har din bestemor noen oldebarn fra før eller blir dette det første??

Og hva håper du det blir? Jeg har lyst på ei lita jente som min første, og nr 2 vil jeg skal bli en gutt.. Vil så gjerne ha ei lita prinsesse å dulle med :)))

Annonse

Søsteren til mannen min kommer imorgen, så hun og mannen vil jo få vite det mandag, de andre tar vi etterhvert, men jeg er fast bestemt på at familien skal få vite det først!

Søsteren min har tre jenter i alderen 11 mnd til 4 år så hun har tre, men de bor i USA så hun ser de desverre ikke så ofte!

Vi håper på gutt først og jente etterpå for da er de omtrent på samme stadie i oppveksten(jenter er litt kjappere ute).

Leste litt på mattilsynes nå og jeg kan jo ikke spise noe av det vi har planlagt å servere imorgen!

Skulle ha røkelaksruller, einerrøkt hvalbiff, brie og feta/olivenstikker!

Herregud, nå må jeg tenke helt nytt her!

hihi utfordringene står i kø!

Veeeel, jeg mener nå at masse av det de advarer mot er oppskrytt/hysteri.. Før i tiden brukte de jo sånn mat i masser, og det ble en masse friske, fine unger :) Vel, jeg kommer til å steke biffen min skikkelig (buhuuuu) og sånne ting, rått kjøtt er litt vel drøyt, men røkelaks og spekemat... jeg vet ikke jeg.. det er vel opp til hver en hva man gjør :)

Klart familien må vite det først!! Det har jeg full forståelse for.. Hadde vært kjipt og fått en tlf fra mamma om at hun hørte fra X at jeg er gravid ;p Uffe....

Min vil ha to gutter først, så ei jente.. Sikkert fordi det tilsvarer hans søskenflokk :P Vi er litt uenige der, men det er heldigvis ikke noe man kan styre selv ;)

Ja jeg er helt enig i at det er litt overdrevet, men ei av de som kommer imorgen er også gravid, så er greit å ha noe som jeg vet er trygt!

Fikk forresten svar fra henne nå at hun kan spise røkelaks som har vært frosset, så da er det i orden med den saken!

Feta er grei så lenge den har vært pastaurisert og det er vel det meste vi får kjøpt i kjedebutikkene vil jeg tro!

Einerrøkt hvalbiff derimot kan det være masse bly i, så det skal jeg holde meg unna.

Har tenkt å lage masse grønnsaker og dip, så da kan jeg være sund hele kvelden!

Dette går veien!

Nå fikk jeg så vondt i magen at jeg sa au rett ut på jobben, han ved siden av meg merket heldigvis ikke noe!

Får sånne skikkelige sting her!

Mannen min syntes ideen om ølflaskene var veldig god og skulle drikke de tomme for meg i dag om vi ikke hadde noen tomme....hehe

Hehe.. Det høres ut som om det meste skal gå seg til :D Fingermat er genialt! Vi hadde det på nyttårsaften hos oss (namme!!!) det ble en suksess :) Må absolutt gjentas... Hvalbiff hørtes skummelt ut, hold deg unna :-o Hehe.. Du får følge hun som er gravid ;)

Da er det sikkert festesmerter du har. Var sånn søstra mi merket at hun var gravid, heldige damen ;D

Hehehe... Så mannen din skal drikke seg full idag for din skyld?? Søtt gjort ;) Hihi!! Husk å korke ølflaskene, og ikke la noen høre hvor lite futt det er i dem når du åpner dem ;)) Morrooo!!!

Hihi, ja må passe på at ølkorkene er så lite bøyd som overhodet mulig, bare vippe de av....

Kanskje hvis jeg etterfyller med farris? Blir det futt da tro?

Festesmertene hadde jeg nok for en stund siden, hvis ikke hadde jeg ikke fått utslag på testen ennå, når egget har festet seg får det samme blodomløp som deg og etter et par dager skilles det ut i urinen.

Hadde festesmerter ca 11 jan eller ut til 14.jan, men så hadde jeg en liten blødning som kom 20.jan som kan ha vært festeblødning, mulig derfor testene er litt svake?

Leste på nett at livmoren er festet fire steder i bekkenet og at det nå driver og tøyer og bøyer på seg fordi det fylles med blod så tror nok det er det....

Jeg bare må kjøpe et eller annet babyplagg etterpå!

Også en blomst.hihi

Hehehe.. Det skal du ikke se bort fra at det blir :D Ta en test på det ikveld da vettu, så får mannen din enda en øl å drikke opp ;)))

Så festesmertene er før IKM ja... Da har jeg jo noe å lete etter ;) Hihi!! Dette er evig farlig... Jeg kommer til å bli SÅÅÅ skuffa om jeg tester negativt nå...

Åååååå, nå er jeg SÅ lei av kunder :(((((((( Av og til får jeg bare NOK!! Grinerbitere hele gjengen :P Sånt vipper meg av pinnen om dagen ja.. Som om jeg ikke har nok frustrasjon!!! *sorry....*

Annonse

Helt i orden! Få det ut!!! :-)

Det jeg fikk beskjed om var å la være å tenke på det og det klaret jeg jammen meg, Hadde jo ingen symptomer heller da så hadde liksom gitt litt opp...

Hold ut!

Husker jeg ble skikkelig sinna mellom el og ikm jeg og, det er et voldsomt press vi legger på oss selv!

Nå har jeg kjøpt noen nydelige hvite sokker med sløyfe på! hihi måtte bare løpe meg en tur her!

Mulig jeg dropper blomsten, det er så forbasket kaldt her i byen!

Også kan jeg overraske han med å legge de på tallerkenen hans til middag!

Hihi

Jeg går bare rundt og plystrer for tiden! Merkelig...!! På h&m var det masse babyer og gravide damer, var deilig å ikke skule stygt på de, men faktisk smile og 'strutte' hehe

Hehe.. Det er sant.. Det beste er bare å glemme hele greia, og ikke tenke på det før IKM, men hvor lett er det liksom??? ;) Det skal søren ikke mye til for å gjøre meg deppa/frustrert om dagen!! Noen tips for å ikke tenke på det hele dagen???

Hvite sokker med sløyfe på til liten bebi er vel så bra som blomster syntes jeg :)) Iaffall i deres situasjon.. Gi et søtt kort istedet for blomstene kanskje?? Det blir min veldig glad for en gang i blandt :)

Babyer og gravide damer er OOOOVERALT!! De lar meg ikke være i fred :P Er vel bare morro for deg nå, en liten innsikt i fremtiden for deg :D

Ikke så lenge til det blir din tur heller vet du!

Da kan du også smile og tenke, hmmm...det er meg om 9 mnd....

Nå har jeg spist en boks med valnøtter, ble bråsulten og måtte ha i meg noe.

Skal prøve å holde meg til godteri bare i helgen, har ikke lyst til å gå opp mer enn normalen på 12 kg, var ei her jeg leste om som hadde lagt på seg 35 kg fordi hun ikke klarte å slutte å spise, må jo være helt forferdelig! Bare må spise, men kjenner at du eser, huff, stakkars!

Ja tror det blir et lite kort med 'til pappa, klem fra lille meg' eller noe sånt...

Hva kaller man den mens man venter? Gode forslag?

Mini, Lille My, Mini Me(eller kanskje Mini Us), Nurket...

*klem*

Hehe.. Hold deg til nøtter og grønnsaker/frukt, så går det nok rette veien :) 35 kg!! *grøss å gru* Det er en del det :-/ stakkars..

Ååå, det er mange koselige vente-navn :D Man må bare tenke litt... Noe jeg ikke får til akkurat nå ;) "Lille nurk" eller "nurket"... Kanskje Mini-(deres etternavn) Mini-oss ;) hihi!! Morro å leke litt med sånne søte navn jo :D

Er vel ferdig på jobb nå du?? Isåfall ønsker jeg deg en herlig dag videre :) Når var det du skulle til legen??

Klem klem**

Er her litt til, ferdig ca 16.

Skal til legen imorgen kl 12.40, har avspaseringsdag så ingen som får vite det og det er jo kjekt!

Men jeg har nett hjemme så jeg skal holde deg oppdatert!

Gleder meg til å få den endelige bekreftelsen.

Nå sa mannen min at vi skulle møtes et sted vi aldri møtes...hmmm kanskje han har noen planer?? Nå ble jeg spent!

Har laget et lite kort og hengt på sokkene!

Håper han blir glad!

Ååååå, så spennende :DDD Da vil jeg ønske deg en riktig, riktig god helg :) Og lykke til både hos legen, festen og med mannen din :D

Jeg skal på firmatur til Tyskland og blir borte frem til tirsdag, så vi tastes vel her på onsdag igjen.. Da er det IKKE lenge igjen til IKM....... *drømme*

Kos deg masse da :)

Masse klemmer**

Kos deg masse på firmatur!

Kanskje det er det som skal til for at du glemmer symptomjakten og bare slapper av?!

Mannen min ble kjempeglad for sokkene, hihi vil at vi skal legge de et strategisk sted på mandag og se om det er noen som oppdager de!

Jeg er skikkelig nervøs nå for å dra til legen, redd for at hun skal si, nei, DU er ikke gravid! Moahahahahha!!!!

Også drømte jeg at tr kom...

Men jeg har en helt grusom gass i magen som ikke ligner grisen og våknet i natt av at jeg var kvalm så er vel egentlig ikke noe tvil!

Bare litt skummelt!

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en bok om svangerskap etter å ha vært hos legen?

Kunne lagt fram den et sted også??

hihi

Ha en kjempebrahelg!

Hvis ikke du har dratt ennå er jeg her et par timer til!

Har nettopp strøket alle skjortene og sengetøyet som har ligget i en haug en god stund, godt å få det unna!

*klem*

Hehehehe... Litt paranoid nå, kanskje? ;))) Jeg kan skjønne det, når noe skjer som man virkelig, virkelig ønsker, så er det vanskelig å forstå at det er sant av og til :) Men du ER gravid, innse det!! Gravid, gravid, GRAVIIIIIIIID!!!!! :D

Legge sokkene et sted var kjempe lurt :D Kanskje lage en rebus som fører dem til de gjemte sokkene og en sånn bok???? Babybok eller no?

Jeg reiser ikke før imorra tidlig.. Trodde ikke du skulle på jobb idag, så det var koselig å se deg her :)

Jeg gleder meg ikke no særlig til firmaturen, det er uten følge :( Og de som skal være med kjenner jeg knapt..(vi er et lite firma, kun lederne fra hvert sted som skal være med) Men det blir nok litt hyggelig likevel :) Bare humøret er på rett plass, som det jo oftest er :)

Alt klart til festen ikveld da? :) Ble vel non pils på gubben igår? ;) hihi!!

Klem**

Er ikke på jobb, sitter hjemme...har studiedag...haha...har ikke tatt fram bøkene ennå!

Skal til legen straks så denne blir nok litt kort!

Ja det var en god ide å la løsningen på rebusen føre til sokkene!

Klarer ikke tenke på festen...hehe

Har vasket badet oppe, og strøket alt av tøy, ellers ser det ikke ut!

Skal støvsuge når jeg kommer hjem og dra over de andre badene(vi har tre...veldig praktisk, men noe dritt å vaske!!!)

Svigerinnen min kommer kl 16.30 for å hjelpe til med maten, så da skal det nok gå bra!

Skal rope på deg når jeg har vært hos legen!

Har time kl 12.40 og så må jeg handle mat etter det, men sikkert hjemme til 15.30!

Hvis ikke må du ha god tur! Og husk at det er nå det er viktig å slappe av når egget skal feste seg!

Tvi tvi!

Jeg hadde forresten styremøte med magen min noen dager etter el, holdt hånden på den og så at nå skulle hun bare ta det med ro og sørge for at det befruktede egget festet seg og at hun ikke slapp taket før i oktober!

ble visst lang likevel...hehe

*masse klemmer*

Så du har den luksusen å ha internett hjemme du? :P Jeg har ikke det, men jeg får ta saken i egne hender... Treg mann ;) Hehe..

Uff, det er kjedelig å vaske, spes når man som oftest må vaske igjen etter festen ;p Støvsuging og rene bad holder lenge etter min mening :)

Ja, skrik ut når du er tilbake! Er ikke sikkert jeg er her da, prøver å få gått litt tidligere idag for å ordne ting og tang..

Å, det stikker idag også!!! Noe skjer der nede, men mye sannsynlig at det ikke er det jeg håper på ;) Hehe..Uansett-dette lille egget skal nok feste seg nå ja :D Jeg skal sørge for at omgivelsene for det blir rolige og trygge for den eventuelle, ønskede spiren ;)

Håper alt går bra hos legen!! Gleder meg til å høre fra deg :D

Klem klem**

YESSSSS!!!!

Nå er det ingen tvil!

Hun gadd ikke la tiden gå ut på testen en gang, ble pos med en gang!

Jippi!!!!

Hihi, nå må jeg bare holde maska i kveld og søndag(skal til fetteren til mannen min på bursdagslag....)puhhh gleder meg til å kunne fortelle det til alle nærmeste på mandag!

Ha en strålende tur til Tyskland og så tastes vi når du kommer tilbake!

Klem**

Ååååååååååååååååå så GØY!!!!!!!! Herregud, så deilig det må være :))) Så da var det min tur ;) Jeg er skikkelig nervøs for IKM!!! SKIKKELIG nervøs og.. For denne gangen kommer jeg til å bli max skuffa om tanta kommer rekende, den kjipe hurpa :P hihihi!

Ha en nyyydelig helg, tastes på onsdag om du er her :)

Klemmer***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...