Gå til innhold

Vi hadde et trivelig treff i Oslo på onsdag!

Anbefalte innlegg

Takk for i går, det var godt og se dere! Artig å skravle litt mage- og baby-prat med likesinnede og høre litt hvordan andre har det med ditt og datt og lekkasjer o.l. ;-)

Neste treff blir på People på Sentrum Scene, Arbeidersamfunnets pl 1

Vi treffes TIRSDAG 13.FEBRUAR KL 17 !

Kinoen var forresten også bra, The Departed...men det var mye blod og mange lik, men god gangser-story og gode skuespillere..og lillegutt trivdes godt på kino..han trudde visst han var på tivoli der han snurret rundt til skuddsalvene..

Vi snakket om kaffemaskiner..her er link til den jeg har:

https://www.zinzino.com/www/(rm5paf45tmgtuf454ahzt455)/index.aspx?language=nb-NO&scope=

Dette er en Rombouts-manskin, fikk den nettopp i bryllupsgave, men er foreløpig veldig fornøyd med den, den gir good kaffe! og liten og fin på kjøkkenbenken er den og :) Min onkel er forhandler for disse i Oslo-området, om du vil bestille en sa ta kontakt med meg så kan jeg formidle kontakt. ..Det er visst bare for først å bli kunde..etterpå bestiller du det du vil ha på nettsidene..Jeg tror maskinen koster ca 1000kr. Tja, ikke menst som salgs-reklame...men, men.

Til dere som er på jobb, ha en god dag! Til dere som slapper av hjemme..ha en god dag! Og god helg til alle, kos dere med mager og menn!

Klem Marte 98802243

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...