Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når smilte babyen deres for første gang?

Min lille frøken har ikke gjort det enda, mor er litt utålmodig. Hun er 6 uker i morgen (26 dager for tidlig født).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han var ca 3 uker gml, men det er stooore forskjeller, ikke bekymre deg du, det kommer nok snart skal du se, og da smelter mamma hjertet helt ;)

Skrevet

4uker var han. Men er som cilla sier, at det er så forskjellig fra barn til barn.

Skrevet

Han var tre mnd før det kom noe skikkelig smil, men nå smiler han hver dag :)

Skrevet

3 uker gammel :-)

Skrevet

jenta var 3 uker, gutten 4 uker :)

Skrevet

Hun smilte på 1mndsdagen..

: )

Skrevet

Jenta mi smilte når hun var 6 uker og 1 dag gammel. Hun kom 4 uker før termin :o)

Skrevet

hun var nesten 3 uker..;)

det er nok kjempe stor forskjell..men bare gled deg..det hærligste er når de skrattler..;)

Skrevet

Her kom smilet når hn var 2 uker... litt ubevisst, men nå er han 3 uker å smiler hver dag;)

Skrevet

noen ukr gammel her oxo, men det var nok ubevisst.. mange som blander det.. var nok pga luft i magen...

Skrevet

Vi ventet og ventet lenge.. Tror ikke det skikkelige smilet kom før poden var 2,5 mnd eller noe slikt. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.. Helt fantastisk når det først kom :D Lille go'ingen min smiler mye nå!

Skrevet

Hun smilte på 2 mnd-dagen sin :o) (-født 5 uker for tidlig). Begynte nesten å grine jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...