Gå til innhold

Hvordan skal man tolke denne testen??????

Anbefalte innlegg

Testet idag tidlig(rugedag 14 medregnet innsettingsdagen),og testresultatet var litt diffust....Jeg ser negativt, og min man positivt. Tok en clear blue test, og i testvinduet skal det komme opp en vannrett teststrek og en loddrett gravidstrek, som til sammen skal danne et kryss. Om man bare har den vannrette så er man ikke gravid, men jeg fikk en supersvak loddrett strek også, veldig veldig svak... så vet ikke hvordan man kan tolke dette.... Får bare teste på nytt imorgen og satse på et nøyaktig svar og da får vi ta saken videre derfra. Har ikke fått mensen ennå eller friskt

blod heldigvis, så det er eneste tegnet jeg har. Har bare noe brun utflod som jeg ikke skjønner hva er, hatt dette i 4 dager...

Har noen av dere god erfaring med disse CB-testene og hatt liknende resultater??? Vil bare ha et svar nå og bli ferdig med denne ventingen og håpet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7936233-hvordan-skal-man-tolke-denne-testen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, det var trist å høre.

For meg så hadde det vært et skritt i god retning å få vite om jeg kan bli gravid eller ikke, og det er jo stor risiko for å miste første 12 ukene dessverre, og det er nok tøft og trist. Føler med deg!

Ønsker deg masse lykke til :.-)

Annonse

Hei

En venninne av meg opplevde det samme supersvak strek som kunne bety positiv test. Hihi lørdag kveld og hun "tvang" mannen sin til jernabneapoteket i Oslo så de kunne kjøpe ny test. Tok en test dagen etter og den var positiv, nå er sønnen deres 2 år:o)

krysser fingre for dere:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...