cecci79 og Robin Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 de 2 siste døgnene har jeg nesten ikke kjent noe bevegelse i det hele tatt. er så rart, ettersom jeg har en til vanlig kjempe aktiv kar..i dag har jeg ikke kjent noen ting, mens i går var det litt av og til. er akkurat som at han må "dyttes" igang for å gidde å gjøre en bevegelse, for deretter å bli helt stille igjen. kan jo være at han har snudd seg, og at det er derfor, men jeg må jo si at jeg er bekymra. uff. nei dettte var mye klaging, men bare måtte få det ut! skal bli godt å komme til legen om 35 min for en sjekk. kryss fingrene alle sammen....
kokko Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 skal krysse fingrene for deg. God tur til legen... det går nok bra, men det er jo altid bra at man får komme inn til legen bare for å sjekke at alt står bra til med den lille...
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg vil bare si til deg at jeg hadde det akkurat slik for et par uker siden. fikk legen til å sjekke fosterlyd osv. og alt var bra. etter det har det vært full action hver dag. Hun var bare litt lat en stund. så det går nok bra. si fra hvordan det går. lykke til
Nusse1980 Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Lykke til. Krysser fingre her. Hadde det slik i uke 36 jeg. Dro til Ahus og fikk en sjekk. Alt var bra. Grunnen til at det hadde vært stille noen dager, var fordi han hadde jobbet mye for å få plass i bekkenet. Lykke til:) Camilla
cecci79 og Robin Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 takker for lykkeønskninger. håper han bare er litt lat her og ja:) kanskje litt lik sin mamma for tiden.. skal gi beskjed om hvordan det går iallefall.
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 ...ikke rart man blir redd!!! Lykke til!!! Godt man får komme raskt på sjekk når en er engstelig!!
Skilpadden Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Lykke til! Håper alt er bra med babyen din! Si i fra hvordan det gikk da!
cecci79 og Robin Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2007 legen målte hjertlyden, og den var 144 ( noe som er bra da) . men ellers sjekka hun ingenting annet, og ikke svarte hun på hvorfor jeg kjenner lite liv. virka bare som hun ble sur, og at jeg er hysterisk. gidder ikke å gå til ho på ei stund tror jeg. får bli til jordmor neste gang hvis jeg lurer på noe! men er kjempe glad for at legen fant puls da, men hadde så mange spørsmål jeg ikke fikk svar på!! legene har alt for dårlig tid til pasientene sine, virker det som. iallefall min lege:(
tuppen og lillemor Skrevet 25. januar 2007 #10 Skrevet 25. januar 2007 mye kjekkere å gå til jordmor, ville best en time der for spørsmålene dine...lykke til.
Nusse1980 Skrevet 25. januar 2007 #11 Skrevet 25. januar 2007 Hei igjen Godt det var hjertelyd. Anbefaler deg at om du blir mer urolig og det er fortsatt lite liv, ring til ditt sykehus. Jeg hadde kjent lite liv i 2 dager og fikk komme rett inn. Lå 30 min å reg hjertelyden, tok en urinprøve og fikk UL. Legen som tok UL på meg, tok seg god tid, og du har mulighet til å spørre masse. Jeg trodde de skulle synes jeg var hysterisk på sykehuset, men de tok meg godt imot. Nøl ikke med å ringe om du føler deg utrygg. Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå