Gå til innhold

Hjelp frustrert...Mens etter ma???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei..Jeg hadde en MA i desember..Men fikk mensen etter 28 dager..Men jeg fikk beskjed om at det kunne ta opptil 8 uker før den kom. Hadde du utskrapning? Hadde ikke det jeg..så jeg vet ikke om det er annerledes med hensyn til mens..

Ønsker deg hvertfall kjempe lykke til..Og håper den kommer kjempe snart!!

Etter min MA tok det 7 uker før mensen kom.

Vi valgte å vente med å prøve på ny graviditet til etter 1.mens.

Hvis du har valgt å prøve før 1.mens kan det jo hende at du er gravid?

Vær obs på at graviditetstester kan slå ut etter en abort selv om man ikke er gravid, for å være sikker bør man ta en prøve hos legen.

Ja har hatt utskrapning..Er nå på min 9 uke og fortsatt ingen mens heller ikke gravid.Har hatt sterke mens smerter så har tengt med mei selv at den er rett rundt hjørnet men nei da..Er det muligt...Noen andre ??? ÅÅÅ så lei, skal ikke være lett å bli gravid forstår jeg" tar det i vertfall ikke som noen selvfølge lenger:(

jeg blør fortsatt etter MA jeg da, og det er snart 3 uker siden.. så det er jo veldig forskjellig fra kropp til kropp hva som er normalt..

Men på sykehuset sa de at det vanligvis tar 4 - 6 uker å få tilbake mens.. Jeg ville kanskje ringt sykehuset og hørt ?

Annonse

hei.jeg har samme problem.hadde MA med utskrapning 15 desember.er nå 6 uker siden.har ikke fått mensen igjen.har testet med el tester siden 5 januar for å sjekke når jeg har eggløsning men bare negativ.de sa på sykehuset at det kunne ta opptil 7 uker.har ikke hatt noe mens smerter ingenting.for 3 dager siden hadde jeg 2-3 små dråper med litt blod i trusen.ikke vet jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...