Gå til innhold

wiiiiiiii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte mine første gravidbukser i går.

er 12+3, og føler meg endelig "ordentlig" gravid- tihi.

Innså plutselig at jeg bare hadde en bukse som passet utenom joggebuksene mine. De andre kan jeg stå og gå med, men ikke sitte med.

Koselig å gå og kjøpe mammatøy. Dyrt ble det heller ikke. Var overrasket. To Mamalicious bukser, en til 200 og en til 250 - fullpris!

Var kjempefornøyd, og de sitter skikkelig fint også. Tror det er første gang i livet at jeg har funnet fine dongeribukser som sitter godt og som ikke koster 800,-!

Skikkelig fornøyd nå - tihi =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøpte du de da? På H&M??

Er det ikke kult å kjøpe de første mamma-buksene? :-)) Men nå har jeg brukt de en stund, og man savner litt å bruke "normale" klær.... trodde ikke det skulle skje...

Skrevet

Jeg kjøpte dem på en EXIT butikk, var overrasket over at de var så billige. hadde forestilt meg at jeg måtte betale 4-500 kr pr bukse.

Var på H&M og, men likte ikke de buksene de hadde der. Og de var dyrere enn de på EXIT.

Gikk forbi en av yndlingsbutikkene mine etterpå, og var litt rart å tenke på at jeg ikke kan kjøpe noe der på leeeenge enda.

Skrevet

Gleder meg til våren og sommeren når magen blir stor og rund og jeg kan gå med søte mamma topper =o) blir stas..... har ikke kjøpt mamma klær ennå ,men blir ikke lenge til.. har ikke fått på meg buksene mine på flere uker.. hadde heldigvis noen som var for store fra før. de kan jeg bruke et par uker til....

EXIT, den samme som fører barneklær?:) hehe.. sorry hvis jeg spør dumt...

Skrevet

jupp, samme

De hadde ikke så veldig stort utvalg, men det de hadde var kjempefint.

Likte mamalicious klærne veldig godt

Skrevet

mora mi kjøpte ei mammabukse til meg dagen etter hun fikk vite at jeg var gravid....hehe, da var jeg i uke 5-6 el no sånt=) nå er jeg i uke 26 og jeg bruker fortsatt de samme dongeribuksene som jeg hadde før jeg ble gravid....magen er stor oxo...ære være blend-butikkene!!!!salg er det også=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...