Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Babyen surkler sånn når han puster, det er sånn som hvis jeg surklet sånn selv ville jeg hostet for å rense opp litt. Han hoster litt også, men ikke veldig mye. Littegranne snørrete, men ikke noe tett, for han ligger med smokken og puster fint likevel. Så egentlig så er han vel bare forkjølet, men jeg lurer på det med den surklingen.. ? Kan det være begynnelsen på noe 'verre'? 7 mnd og første gang han er syk....
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Det avgjør allmenntilstanden til gutten...Er den dårlig slik at han er veldig slapp,trett og ikke spiser og drikker oppsøker du lege. Også om han får feber som varer et par dager,er den veldig høy kontakter du lege med en gang..Surklingen kan det hjelpe på om du drypper nesen ofte med saltvann,det hjelper på for å tynne ut slimet så det blir letter å hoste opp.Hodeenden på sengen lett hevet på natten om han hoster mye. Om han blir blek og du merker at han surkler mye,og har inndragninger (det trekker seg inn under ribbena,mellom eller rundt halsen) når han puster kontakter du legen med en gang!Dette fordi da er det veldig tungt for han å puste og han kan trenge litt hjelp til å løse opp for å få puste lettere.Og ikke vær redd for å gjøre det om du er i tvil-bedre med en gang for mye enn for lite:) God bedring til lillegutten din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå