♥Tiny Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Når nettene blir lange, da dibber vi i vei. Vi dibber hele dagen, men vi blir aldri lei. Vi prater om så mye, om alt og ingenting. Om kranglere,å vekten, å om hvem som fikk en ring. Heisann og hoppsan å fallerallera Ja,gjett om vi kan snakk å hakk om alt og ingenting *jess,jeg er på tjukka *mannen min er slem *hjelp vi har en svindler *oj,hvem hvem hvem hvem hvem? *nå skal dere høre *Nei,hør nå litt på meg *svigermor er kjempe teit *kusina mi er grei Heisann og hoppsann å fallerallera slik jabbler vi å skravler trallalalalalala *Venninna mi blei dumpa *hvor kaldt er det i nord? *jeg tror jeg kjent et jordskjelv *jeg hater nå min bror *Middagen i dag da jenter? *Hjelp,kom svar meg fort *Nå må jeg si natta, for nå renner tiden bort Heisann og hoppsann å fallerallera slik skravler vi å tuter hver en bidigeste dag. *Gutten min har kvalme *jenta mi er syk *morra mi hu syter *Lyspæra den ryk *gubben er en lat-sekk *søstra mi er tyv *hjelp,jeg har gått opp i vekt *noen her som lyv? Heisann og hoppsann å fallerallera å tralallalallalalallllalala *se på Finn.no *nå får vi stort besøk *jeg skal koke pølser, må jeg bruke løk? *fisher-price er aller best *jeg tror det blir abort *På stuegulvet ligger det en kjempe diger lort Heisann og hoppsann å fallerallera å hjelp,åhjelp,åhjelp,åhjelp å hjelp jeg er så glad Ja vi kan snakke mye tøv, men gjett om det er gøy, å les om de mannfolka, som ikke bretter tøy. Vi er jo ganske søte, som deler et og alt, selv om vi er ulike som sortpepper å salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 hihi! Treffende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 25. januar 2007 #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Kjempeartig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 Den var jo kjempeflott! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 31. januar 2007 #5 Del Skrevet 31. januar 2007 Denne var så bra, så jeg dytter den til toppen igjen, jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå