Gå til innhold

Terminen ble flytta

juni baby

Anbefalte innlegg

hei.

i går hva jeg i ul, å alt hva bra m den lille. jormora sjekka alt,tom hjerte. hadde egentlig termin 19 juni men nå er den flytta til den 17juni. å det ble jeg veldig glad for. har lest her inne at noen ha blitt flytta en mnd tilbake på terminen,men hvordan går det ann???? men jeg er nå fornøyd med at den lille har det bra og att terminen er 2 dager før den jeg hadde.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var på den ordinære UL i slutten av desember. Ut fra mens så var min termin satt opp til 13 mai. Etter UL-undersøkelsen så sa jordmoren at du er nok kommet lengre enn du tror og så ble ny termin satt til 4 mai. Helt ok tenker jeg at lilleprinsen min kommer 10 dager før første oppsatte termin. En veninne av meg fikk utsat sin termin med nesten 10 dager. Hørtes veldig rart ut. Men når jenta kom til verden så kom hun på opprinnelig termin..

2 dager fra eller til er ikke så mye, når man tenker på at de regner med alt innenfor pluss/minus 14 dager som normalt. Men, enig i at det er bedre å få flyttet termin fremover(?) slik at du plutselig er kommet lenger enn du trodde :-). Skjønner heller ikke de som tar 1 måned feil, men kan jo hende de testet sent og hadde en blødning når de vanligvis skulle ha mens.

Ultralyd er morsomt, tenk alt det de klarer å se så tidlig! Ønsker deg lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...