Gå til innhold

Lurer på hva som skjer jeg :o(((

Anbefalte innlegg

Er nå på rugedag 18... tok blodprøve på mandag på dag 15 får svar i dag. Jeg testet positivt både søndag, man,tirs,og i går ons..

På onsdag kveld fikk jeg en blødning, det drøpte blod når jeg satt på do og hadde en del menssmerter.. det var skikkelig mørkt rødt blod på papiret... Var ikke noe mer om natten og i dag er det bare brunt/svart???

Hva skjer a? er det det ene egget som slipper????

Kjenner jeg er super duper redd....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7935602-lurer-p%C3%A5-hva-som-skjer-jeg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tullemor!

Jeg skal ikke begi meg ut på hva som er vanlig og ikke, til det er nok ikke jeg den rette til å brukes som eksempel........:-\

Men ville bare skirve at det har vært flere "solskinnshistorier" siste tiden når det gjelder friskt blod og graviditet....Og at spiren likevel hadde det kjempefint :o)

Leste at både MalinL, Mazza med spire og flere har blødd og likevel hatt baby som hjertet banket som bare det på :o)

Skjønner at du er engstelig, men prøv å holde motet oppe - jeg er sikker på at enten så er dette helt normalt, eller så slipper det ene egget.

Tenker på deg og venter spent på oppdatering på hcg resultatet.....

DETTE GÅR BRA!!!!!!!! :o)

Lykke til Tullemor!!

Klem fra

Hei Lenn... tusen takk.. åhh du er så fantastisk person, du er enestående!!!!! DET SKAL DU VITE.... har nok mange med meg på den.

Ja fikk jo ikke svar på hcg i går, de hadde jo ikke fått svaret... så skal ringe i dag kl 13..

Prøver å være positiv og tenke at det nå er vår tur!!!!

Tullemor, jeg blødde en hel mens da jeg var gravid!

Husker du? Det var det ENE egget som takket for seg.

Ved hatching er dette helt vanlig, for eggene suger seg fast med en gang etter innsetting, men veldig ofte er det ett egg som slipper taket når man venter mens.

Nå som du blør, må du ta en blodprøve til, for å sjekke om det dobler seg. (Verdien)

Så dra til legen med en gang, og krev en blodprøve, (Forklar hvorfor du ønsker den, da slipper du henvisning, det gjorde i allefall jeg)

Om du drar nå, slipper du å vente så lenge på svar på bp nr. 2.

Dette går så innmari bra atte! :o)

Så fint sagt vennen!! Setter stor pris på det!

Og i like måte!! :o)

Unner deg dette av heeele mitt hjerte - og nekter å tenke negative tanker nå. Dette kommer til å gå fint, men vet så altfor godt følelsen du sitter med. Det skulle ikke vært lov å la personer måtte gjennomgå denne terroren!!!!

Fortsetter å tenke på deg og sender deg en stor dose med positiv energi!!

****************P O S I T I V E N E R G I****************************

:o)

Annonse

forstår godt at du er redd og engstelig!!Det hadde jeg og vært. det er så fælt å måtte gå sånn i uvisse. Håper du snart får hjelp til å finne ut av dette!!

Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at alt går bra:)

goklem

Hallo!

Jeg testet positivt på søndag, rugedag 12 og onsdag, rugedag 14. Jeg har blødd i snart en uke. De første dagene var det brunt men så kom det mørkt blod i noen dager. Igår og idag har jeg nesten ikke blødd men jeg ser jo rødt på papiret da jeg er på do.

Jeg har snakket med legen som sier han tror dette går fint så lenge jeg ikke blør like mye som en vanlig mens.

Jeg har også snakket med en veninne som blødde de 8 første ukene i svangerskapet. Hun sa at hun blødde ganske mye til tider mens andre dager var det kun bittelitt. Hun har nå en frisk, nydelig gutt.

Ikke gi opp.Jeg har ikke gjort det men er så utrolig spent på hva UL vil vise. Skal på UL om 1 1/2 uke.

Oioi tusen takk for oppmuntrende svar....

Nei vi må ikke gi opp!!!!

Skulle få svar på blodprøve i går, men kom ikke, skulle få i dag men kom ikke, må vente til i morgen.. åhhhhhhhhhhhhhhh

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...