Gå til innhold

noen her som får/har fått ekstra oppfølging?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

lurer på hva man kan "kreve" når det står i papirene dine at du skal ha det? kan jeg kreve flerer ul for å se at det er som det skal? hva er det som er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg hadde svangerskaps diabetes o forrige svangerskap...skal ha ekstra ul og oppføling...men får ikkje komme til jordmor / lege før i uke 14...hm.sist fekk eg ganske mange ul og var på kontroll på ullevål 1 gang i uka og 2 siste mnd før fødsel 2 ganger ...da ble de gjort grundige sjekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har operert i magen, og får ekstra oppfølging pga det. Får mange UL (hadde en i uke 8, og skal ha en i uke 13 osv), gynekologen skal følge meg ekstra opp. Legen stiller også opp, jordmor har jeg ikke snakket med enda, men det går nok greit:)

Jeg sa til legen at jeg regnet med en god oppfølging, og startet med å be om tidlig UL, for å unngå senabort eller komplikasjoner. Heldigvis er han enig, og jeg får det stort sett som jeg vil:) Men jeg har en flott lege og gynekolog som jeg har vært hos før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ekstra oppfølging pga 9 sa så jeg får masse ul og medisiner...går ofte til kontroll på sykehuset og har en fast lege der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er på Nasjonalt Senter For Fostermedisin. Får kjempegod oppfølging. Du kan kreve mange UL, timer til jordmor og lege:) Krev det du synes du trenger:)

 

Klæm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ekstra oppfølging pga Von Willebrandt (blødersykdom), og har av og til små blødninger i magen. Tilhører Riksen selv om jeg bor i Østfold, og dèt er en enorm betryggelse! Når det gjelder hva som er normalt er jeg ikke helt sikker, men bare krev det du ønsker!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...