Gå til innhold

Ingen symptomer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og da mener jeg ingen!!! Dette er andre gang jeg er gravid. Første gang hadde jeg heller ikke mange symptomer, men hadde iallefall ømme bryster og litt stikninger og murring i magen. Denne ganger er det ikke noe som tyder på at jeg er gravid, foruten om uteblitt mens og tre positive tester...jeg er 6+1 på vei og ammer fortsatt min 11 mnd datter. Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe erfaringen, men er i samme båt som deg.

Er bare i 5uke da, men ingen symptomer i det hele tatt. Tror nesten ikke på testene. Skal vel ikke klage egentlig for plutselig kommer det vel, med et brak :) Forresten så kjennes det ut som TR er rett rundt hjørnet hele tiden. Løper på do, men ingenting der. (heldigvis) :)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris :)

 

Men symptomer kan da komme enda. Du er jo ikke mer enn seks uker på vei. Kvalmen min kom i løpet av uke seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik har eg de...er i uke 10...snart 11 uke ..ingen symptomer...og no har eg fått influensa også...hm...eneste eg er trøtt:)og eg hadde 10 positive billig tester.skjønner enda ikkje at eg er gravid...litt ømme pupper innimellom...men er ikkje ofte...hm,lykke til me graviditeten..nb...dei sei me er heldige som ikkje har symptomer så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...